انفجار در یک‌ منزل مسکونی در شوشتر

ساعتی پیش انفجار در یک باب منزل مسکونی در شهرستان شوشتر به دلایلی که هنوز اعلام نشده باعث خساراتی به مردم و همسایه‌ها در مجاور محل حادثه شد.

به گزارش سفیر شوشتر ، بعدازظهر امروز در میدان فخاریان شهرستان شوشتر انفجاری مهیب در یک واحد مسکونی باعث برهم زدن آرامش در این منطقه شد.

بر اساس شواهد موجود انفجار به حدی مهیب بوده است که چند باب منزل مسکونی در مجاورت محل حادثه نیز دچار خسارت‌هایی شده‌ و مشکلاتی برای آنها به‌وجود آمده است.

تخریب کامل واحد مسکونی که در طبقه دوم مجتمع مسکونی قرار داشته تاکنون از سوی مسئولان تائید شده ولی هنوز برای خسارت‌های جانی در این حادثه اخباری در دست نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان در گفت‌وگوی کوتاهی در این زمینه با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: این حادثه به دلیل نامعلومی اتفاق افتاده و در حال اطفای حریق هستیم.

سید مهدی ایوبی تاکید کرد: در محل حادثه خساراتی مانند ترک‌خوردگی منازل همسایه‌ها و شکسته شدن شیشه‌های خانه‌های مجاور دیده می‌شود ولی هنوز درباره خسارت‌ها نمی‌توان به‌صورت دقیق اظهارنظر کرد.

وی تاکید کرد: در حال بیرون کشیدن مصدوم و یا مصدومان از زیر آوارهای واحد تخریب‌شده هستیم و به‌محض پایان عملیات اطلاعات تکمیلی در اختیار ما قرار می‌گیرد.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4482

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: