بازدید مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بیمارستان های شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر ، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر مدیر پشتبانی دانشگاه  علوم پزشکی اهواز به همراه تیمی از کارشناسان حوزه های درمان و دفترفنی عمرانی دانشگاه به منظور نظارت بر اجرای بسته خدمتی طرح ارتقا هتلینگ بیمارستانی از بیمارستان های الهادی و خاتم الانبیا شوشتر بازدید به عمل آوردند و از نزدیک روند اجرای این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای این بازدید مدیر پشتیبانی دانشگاه با حضور در بیمارستان الهادی از بخشهای زنان و و نوزادان بازدید بعمل آورد .

رئیس بیمارستان الهادی در این رابطه گفت: پس از ابلاغ اعتبارات بسته خدمتی ارتقا هتلینگ، هماهنگی های لازم جهت تعمیر و بازسازی بخش های مورد نظر انجام شد و با جذب تمام اعتبارات تخصیص داده شده اقدامات مناسبی از قبیل رنگ آمیزی دیوار بخشها، تعویض پرده ها، تعمیر و نوسازی سرویس های بهداشتی و… جهت بالا بردن رضایت بیماران انجام شد.

کبری شامنصوری درادامه افزود: بعد از حضور بازرسین وزارت بهداشت در بیمارستان الهادی و مشاهده اقدامات صورت گرفته، این بیمارستان به عنوان یکی از بیمارستان های نمونه کشور در اجرای فاز اول ارتقا هتلینگ معرفی شد.

مهندس کمایی نیز در این باره اظهار داشت: طبق گزارش هایی که از وزارت بهداشت منتشر میشود استان خوزستان یکی از استان های پیشرو در اجرای طرح ارتقا هتلینگ است که جا دارد از کادر درمان بیمارستان ها و نیروهای ستادی به خاطر اجرای خوب این طرح تشکر ویژه کرد.

مدیر پشتبانی دانشگاه همچنین با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا و حضور در بخشهای جراحی، اطفال و داخلی روند اجرای طرح ارتقا هتلینگ را مورد بررسی قرار داد.

مهندس کمایی در حاشیه بازدید از بخشهای این بیمارستان گفت: طرح تحول نظام سلامت طرحی است بی نظیر در سطح وزارت بهداشت و باید دست در دست هم این امانت و رسالت را تا آخر ادامه دهیم.

کمایی ادامه داد: باعث افتخار است که در طرح تحول نظام سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستیم و در واقع اجرای این طرح فرصتی است برای جبران کمبودهای چندین ساله بهداشت و درمان استان خوزستان که انشاالله با کمک مسئولین استانی و صبر و تحمل مردم به بهترین نحو اجرا شود

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4623

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: