از پروژه‌های راه مسجدسلیمان چه خبر؟

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی و چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است و هم‌اکنون پروژه‌هایی در این زمینه در حال اجرا است.

به گزارش سفیر شوشتر، علی عیدی‌وندی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ کیلومتر از این مسیر چهار خطه شده و حذف نقاط حادثه‌خیز، کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات رخ به رخ از مزیت‌های این اقدام است.

وی افزود: همچنین در برنامه است که مسیر سه‌راهی شوشتر تا روستای آبگاه به طول چهار کیلومتر و از پل تنگه سه تا روستای بتوند به طول چهار کیلومتر در محور مسجدسلیمان – اهواز چهار خطه شود. اگر این دو پروژه اجرایی شود طول مسیر چهار خطه شده در محور مسجدسلیمان – اهواز به ۲۰ کیلومتر می‌رسد.

عیدی‌وندی تصریح‌کرد: احداث روکش آسفالت جاده مسجدسلیمان – هفتکل به طول ۱۴ کیلومتر در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این پروژه تکمیل شود.

وی ادامه‌داد: تکمیل پل ۳۰ مایلی در مسیر مسجدسلیمان – هفتکل به طول ۱۰۰ متر از دیگر پروژه‌های این مسیر است که شاید تا یک‌ماه آینده به مناقصه برود. این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار مورد نیاز برای آن ۳.۵ میلیارد تومان است.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: احداث جاده خروجی پل تمبی به طول ۸۸۰ متر از دیگر پروژه‌های مسیر مسجدسلیمان – هفتکل است که در حال حاضر در حال خاک‌برداری آن هستیم و تا سه ماه آینده این پروژه تکمیل می‌شود.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3580

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: