با حضور خانواده شهدا و جانبازان ؛

ولین همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در شوشتر برگزار شد

ولین همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در شوشتر برگزار شد
دفاع مقدس گنجینه با ارزش و سرمایه گرانسنگی است که باید مورد استفاده ملت ولایتمدار ما به ویژه جوانان قرار گیرد.؛

آیت الله سلیمانی امام جمعه شوشتر در این همایش ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار داشتند: دفاع مقدس گنجینه با ارزش و سرمایه گرانسنگی است که باید مورد استفاده ملت ولایتمدار ما به ویژه جوانان قرار گیرد.

وی افزود: دو خطر این گنجینه را تهدید می‌کند یکی غفلت ما در استفاده بهینه از آن و دیگری تحریف عمدی دشمنان این گنجینه است.

دشمن هجمه فرهنگی می‌کند و یکی از خواسته هایش این است که غیرت دینی و فرهنگ ملی ما را از ما بگیرد و این عملیات بدون وقفه توسط آنها در حال انجام است و به همین دلیل باید توجه کنیم که دفاع و مقاومت ادامه دارد و پایان نیافته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: در صورتی که نقالان و رزمندگان، جنگ را روایت نکنند دشمن آن را نقل بطوریکه مورد پسند خود است تحریف می‌کند.

وی بیان کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از سبقت گرفتگان در رحمت الهی هستند و باید این روحیه مقاومت و استواری را در خود حفظ کنند.

آیت الله سلیمانی با نقل خاطره‌ای از جنگ و جهاد در ۸ سال دفاع مقدس گفتند: نوجوانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده بود با توجه به آشنایی که با ماشین آلات سنگین داشت در حال ساخت خاکریز بود پس از اصابت چند ترکش و با اصرار سایر رزمندگان از پشت دستگاه پایان آمد و این الگو باید به نوجوانان و جوانان ما معرفی شود و به آن افتخار کنند.
در پایان این مراسم جمعی از پیشکسوتان و جهادگران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر