کد خبر : 8423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 13:20
853 views

نخستین مرکز تخصصی اوتیسم شوشتر افتتاح شد

نخستین مرکز تخصصی اوتیسم شوشتر افتتاح شد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس، رئیس اداره بهزیستی شوشتر عصر امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز تخصصی اوتیسم شوشتر اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز به منظور توانمندسازی و رفع مشکلات بیماران اوتیسمی در این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار است، چرا که این بیماران دچار یک نوع معلولیت ذهنی هستند که

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس، رئیس اداره بهزیستی شوشتر عصر امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز تخصصی اوتیسم شوشتر اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز به منظور توانمندسازی و رفع مشکلات بیماران اوتیسمی در این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار است، چرا که این بیماران دچار یک نوع معلولیت ذهنی هستند که ارتباط برقرار کردن و مشکلات رفتاری و ذهنی آنها بسیار زیاد است.

نرگس بهداروند با بیان اینکه این مرکز ظرفیت پذیرش ۳۳ بیمار اوتیسمی را داراست، گفت: بهزیستی به ازای هر بیمار اوتیسمی، ماهانه بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان یارانه به این مراکز ارائه می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر ادامه داد: فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی، مشاوره، کلاس‌های آموزشی و … از خدماتی هستند که در این مراکز ارائه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات به بیماران اوتیسمی شهرستان شوشتر به بیماران شهرستان‌های مسجدسلیمان، گتوند، لالی و اندیکا نیز خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر