کد خبر : 2223
تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 13:53
623 views

معلمان باید برای نمونه بودن از شخصیت شهید مطهری الگوبگیرند

معلمان باید برای نمونه بودن از شخصیت شهید مطهری الگوبگیرند

 امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروزمعلم گفت: معلمان برای نمونه بودن باید از شخصیت شهید مطهری الگو بگیرند.   به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله ˈمحسن حیدریˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز درمصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: معلمان

 امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروزمعلم گفت: معلمان برای نمونه بودن باید از شخصیت شهید مطهری الگو بگیرند.

 

به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله ˈمحسن حیدریˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز درمصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: معلمان در تربیت نسل های فکری و آینده جامعه تاثیر اصلی را دارند و باید آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

وی افزود: شهید مطهری ,شهید بزرگواری است که کتاب های ایشان بر اساس نظر امام خمینی (ره)، بدون استثنا خوب است و بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری آثار این شهید بزرگوار، مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله حیدری تصریح کرد: بنابراین افرادی که به نظام اسلامی معتقدند باید مبنای فکری خود را از کتابهای شهید مطهری بگیرند.

خطیب جمعه اهواز با گرامیداشت روز جهانی کارگر در هفته گذشته ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، کارگران مقام و مرتبه برجسته ای در نظام ما دارند و نوآوری ها و ابداعات صنعتگران ما فوق العاده است.

وی گفت: کارگران و صنعتگران برای اقتصادکشور اهمیت زیادی دارند. بنابراین باید نگاه ویژه ای به آنها داشته باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم.

آیت الله حیدری با اشاره به روز جهانی مطبوعات اظهارداشت: مطبوعات ما به برکت انقلاب اسلامی تحول فوق العاده ای یافته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: به مطبوعات تذکر می دهیم که آزادی را در حدود قانون نگه دارند و از خط قرمزها عبور نکنند و در هیچ کشور پیشرفته ای آزادی مطلق وجود ندارد.

وی گفت: معیار کنترل مطبوعات و آزادی در اسلام، رعایت کرامت معنوی فرد و مصالح جامعه است.

آیت الله حیدری بااشاره به اینکه اساس حساسیت به مقدسات واحکام نورانی اسلام و مصالح عمومی جامعه است , افزود: به گونه ای که مطبوعات ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدا و نهضت ماست را ترویج دهند.

وی در ادامه به فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها و افزایش نرخ بنزین اشاره کرد و افزود: برخی افراد سودجو و فرصت طلب به صورت غیر قانونی و بی رویه قیمت ها را افزایش دادند.

آیت الله حیدری تصریح کرد: این اقدامات، آثار نامطلوبی بر اقتصاد و جامعه می گذارد.

خطیب جمعه اهواز گفت: از دولتمردان و مسوولان دستگاههای نظارتی می خواهیم نظارت دقیقی داشته باشند تا افراد سودجو و فرصت طلب از این وضعیت، سوء استفاده نکنند.

وی به انتخابات پارلمانی عراق اشاره کرد و اظهارداشت: این انتخابات نه تنها برای مردم عراق بلکه برای کشورهای همسایه از جمله ایران نیز اهمیت دارد.

آیت الله حیدری ابراز امیدواری کرد که دولتی با رای اکثریت که عموما شیعه و طرفداران اهل بیت است ,تشکیل و مشکلات این کشور حل شود.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری سوریه گفت: علی رغم اینکه سه سال جنگ جهانی علیه ملت این کشور، شاهدیم که این ملت به استقبال انتخابات می رود.

وی تصریح کرد: باید به مسائل سوریه به عنوان منافع ملی خودمان نگاه کنیم چون منافع ملی ما منافع اسلام است.

آیت الله حیدری همچنین با گرامیداشت روز صلیب سرخ و هلال احمر در ۱۸ اردیبشت ماه اظهارداشت: هلال احمر از نهادهای خدمتگزار بی منت به جامعه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سالروز آزادی هویزه در عملیات بیت المقدس را گرامی داشت.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر