سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حضور با شکوه مردم شوشتر+تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر،  امروز در سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حضور با شکوه مردم شهید پرور و لایتمدار دارالمومنین شوشتر  و حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز  به سخنرانی پرداختند .

حجت الاسلام حسن زاده در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: از وظایف علما و پیامبران و دانشمندان امت های اسلامی یادآوری شئائر الهی و برشمردن آیات الهی برای مردم است .

وی افزود:  اصطلاح یوم الله را برای اولین بار امام (ره)  به مردم ما آموخت و و درباره ۱۷ شهریور و بالاتر از آن ۲۲ بهمن ماه این نکته رو برای مردم اعلام کردند .
امام جمعه موقت اهواز  بیان کرد: شیعه در تاریخ خود علما و دانشمندان بسیار بزرگی دارد از شیخ صدوق و شیخ مفید و شیخ توسی و شهید کلینی و شیخ انصاری تا علمای معاصر کارنامه ی بسیار درخشانی دارند اما در میان علما ویژگی هایی را که ما در امام ره می بینیم این جامعیت را در شخص دیگری نمی بینیم .
وی تصریح کرد: همچنین همراهی مردم با امام (ره)  در تاریخ سابقه ندارد و  از زمان انقلاب تا زمان جنگ گرفته همواره مردم در کنار امام (ره ) و گوش به فرمان ایشان بودند .
حسن زاده  با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) عنوان کرد: حضرت امام(ره)  فرمودند چه من در میان شما باشم و چه نباشم انقلاب راه خود را می رود و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و گوش به فرمان و مطیع و پشتیبان رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.

وی به  پیشرفت کشور اشاره کرد و عنوان کرد: پیشرفت های کشور در ۳۶ سال گذشته در زمینه ها ی علمی، سیاسی و پزشکی بی نظیر بوده و از لحاظ پزشکی امروز در خاورمیانه دارای اعتبار و چایگاه بسیار بالایی هستیم که باعث شده بسیاری از همسایگان ما برای درمان به کشور ما مراجعه کنند و همه ی اینها به لطف انقلاب اسلامی است

 

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: امروزه به نقل بسیاری از کارشناسان و سیاست مداران غربی ما توانسته ایم به جایگاهی دست پیدا کنیم که مرجع و پناه گاه بسیاری از کشورهای مسلمان شده ایم.
حسن زاده  خاطر نشان کرد: ما توانستیم چهارمین ماهواره خود را به فضا بفرستیم و مطمئنا اگر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید تا صد سال آینده نیز نمی توانستیم به چنین جایگاهی دست پیدا کنیم .

 

سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر
سفیر شوشتر

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5775

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: