کد خبر : 2484
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 2:55
648 views

ساخت ۶۰ درصد فیلم مستند سردار شهید توکل قلاوند

ساخت ۶۰ درصد فیلم مستند سردار شهید توکل قلاوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: ۶۰ درصد کار ساخت فیلم مستند سردار شهید توکل قلاوند انجام شده و ساخت این فیلم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد. به گزارش سفیر شوشتر، جاسم صفات امروز اظهار کرد: زندگینامه و بخشی از خاطرات سردار شهید توکل قلاوند به صورت فیلم مستند در حال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: ۶۰ درصد کار ساخت فیلم مستند سردار شهید توکل قلاوند انجام شده و ساخت این فیلم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش سفیر شوشتر، جاسم صفات امروز اظهار کرد: زندگینامه و بخشی از خاطرات سردار شهید توکل قلاوند به صورت فیلم مستند در حال ساخت است که تا پایان سال جاری تولید این فیلم به اتمام رسیده و آماده پخش خواهد شد.

وی افزود: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است و خدمت در نهادی که صدقه جاریه است ارزش فراوان و خیر دنیوی و اخروی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اولویت‌های کاری این نهاد را در استان در سه محور عمده برشمرد و تصریح کرد: اولویت نخست ما در ابتدا پرداخت تمامی مطالبات ایثارگران تا پایان سال جاری می‌باشد و اولویت دوم ما تکمیل ساخت پروژه فیلم مستند سردار شهید توکل قلاوند است که انشاالله تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: اولویت سوم ما تنظیم لایحه‌ای برای ارائه به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای ارائه خدمات بر مبنای نیاز جانبازان است که اگر به تصویب نهائی برسد ضمن اینکه بحث درمان ایثارگران و جانبازان را با جدیت در سال جاری پیگیری می‌کنیم.

صفات خاطرنشان کرد: در بانک اطلاعات شغلی ما در استان بیش از ۷ هزارنفر از فرزندان شاهد و ایثارگر بالای فوق دیپلم ثبت نام کرده‌اند که برای ایجاد اشتغال این جامعه هدف نیز برنامه‌هایی در دست اقدام داریم.

سردار شهید توکل قلاوند مسئول اطلاعات عملیات تیپ ۱۷ علی‌بن ابیطالب (ع) و جانشین اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف در سال ۴۰ در اندیمشک متولد شد و در مورخه نهم بهمن ۶۱ در حین شناسایی منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی در منطقه فکه به همراه سرداران شهید حسن باقری، بقایی، رضوانی و مومنیان به شهادت رسیده و آسمانی شدند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر