کد خبر : 856
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 10:29
641 views

رئیس اداره ارشاد شوشتر خبر داد

رئیس اداره ارشاد شوشتر خبر داد

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نوروزی در آثار تاریخی شوشتر توسط هنرمندان سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: امسال برای نخستین‌بار فعالیت‌های فرهنگی در آثار تاریخی شهرستان شوشتر به هنرمندان سپرده شده است. در نوروز سال‌جاری سایت‌های تاریخی خانه مرعشی و قلعه سلاسل به هنرمندان شهرستان شوشتر سپرده و

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نوروزی در آثار تاریخی شوشتر توسط هنرمندان

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: امسال برای نخستین‌بار فعالیت‌های فرهنگی در آثار تاریخی شهرستان شوشتر به هنرمندان سپرده شده است.

در نوروز سال‌جاری سایت‌های تاریخی خانه مرعشی و قلعه سلاسل به هنرمندان شهرستان شوشتر سپرده و به این دلیل برنامه‌ریزی فرهنگی در این زمینه انجام شده است تا نوروز ۹۳ با سایر سال‌ها متفاوت باشد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های نقاشی، برپایی سفره هفت‌سین هنری، جشنواره‌های موسیقی و… از جمله فعالیت‌هایی در نظر گرفته شده برای ایام نوروز شهرستان شوشتر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: برپایی تئاترهای خیابانی، شب‌های شعر و جنگ‌ها و .. از جمله فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده در ایام نوروز سال‌جاری است.

وی تاکید کرد: در سال‌جاری در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی از سوی هنرمندان برای اجرا تنظیم و تمرین شده و امید است نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد.

بهرامی در پایان کرد: تلاش داریم تا در نوروز سال‌جاری توانمندی هنرمندان شهرستان شوشتر را به نمایش بگذاریم و در این زمینه از همه هنرمندان و گروه‌های هنری استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر