رئال مادرید ۵–۰ اسپانیول؛ تسخیرناپذیران

[starlist][/starlist]

رئال با ارائه یک نمایش هجومی و زیبا موفق شد با نتیجه ۵-۰ اسپانیول را شکست دهد و بار دیگر اختلاف در صدر را به ۱۰ امتیاز برساند.
در این دیدار ایگواین دو بار گلزنی کرد و رونالدو، خدیرا و کاکا دیگر گلزنان رئال بودند.
بازی همان طور که انتظار می رفت با برتری رئالی ها آغاز شد اما بازیکنان اسپانیول تلاش می کردند با یک دفاع فشرده مانع نزدیک شدن گلزنان رئال به دروازه تیم شان شوند.
در دقیقه ۸ ارسال مارسلو به داخل محوطه جریمه اسپانیول، ایگواین را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ستاره آرژانتینی در موقعیت آفساید قرار داشت.

حملات رئالی ها ادامه داشت اما در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه کاسیا ایجاد نشد.
یکی از حربه های اصلی مدافعان اسپانیول برای متوقف کردن بازیکن رئال گرفتار کردن آنها در تله آفساید بود، اتفاقی که در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی ۴ بار رخ داد.

در دقیقه ۱۵ رونالدو از دروازه بان حریف عبور کرد اما با تنگ شدن زاویه، مجبور شد توپ را به روی دروازه سانتر کند اما هیچ یک از هم تیمی هایش در این صحنه حضور نداشتند تا از این توپ استفاده کنند.

یک دقیقه بعد یک موقعیت خوب نصیب مارسلو شد اما ضربه او را مدافعان رئال برگشت دادند.
چند دقیقه بعد همکاری رونالدو و کاکا، یک موقعیت خوب را نصیب ستاره برزیلی کرد اما ضربه فنی او را دروازه بان حریف در دو نوبت مهار کرد.
اما فشارهای رئال سرانجام در دقیقه ۲۲ جواب داد و کریس رونالدو با زدن سی امین گل این فصلش، رئال را در این دیدار ۱-۰ پیش انداخت. فشار بازیکنان رئال روی خط دفاعی حریف، موجب شد تا توپ به اوزیل برسد. او ایگواین را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم در داخل محوطه جریمه رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره پرتغالی هم با یک ضربه غیرقابل مهار تیمش را پیش انداخت.
اشتباه کاروالیو می توانست خیلی زود اسپانیول را به گل تساوی برساند اما بازیکن میهمان در کنترل توپ موفقیت نبود.
بعد از گل بازی متعادل تر شد و بازیکنان اسپانیول با شجاعت بیشتری به سوی دروازه حریف حمله می کردند اما در عبور از خط دفاعی رئال توفیق چندانی نداشتند.
بعد از چند حمله نسبتا خطرناک از بازیکنان اسپانیول و یک شوت خطرناک از کوتینیو که با واکنش کاسیاس روبرو شد، رئال به گل دوم رسید.

همکاری اوزیل و خدیرا پشت محوطه جریمه اسپانیول، خدیرا در موقعیت شوتزنی قرار داد و این ملی پوش آلمانی با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، همه چیز برای گل سوم رئال فراهم بود اما دروازه بان اسپانیول مانع از گلزنی ایگواین در موقعیت تک به تک شد. ضربه برگشتی اوزیل هم توسط مدافعان حریف بازگشت داده شد.
کریس رونالدو در آخرین ثانیه از نیمه اول از فاصله ۲۵ متری دروازه را به شدت به خطر انداخت اما این بار هم کاسیا هر طور بود توپ را دفع کرد.

در این نیمه داور یک ضربه پنالتی می توانست برای هر دو تیم اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی با همان نتیجه ۲-۰ به پایان برسد.
رئال نیمه دوم را با یک تعویض در خط دفاعی آغاز کرد اما خیلی زود به گل سوم رسیدند. حرکت کاکا از سمت چپ و پاس در عمق او برای ایگواین، با ضربه دقیق این بازیکن آرژانتینی به گل سوم کهکشانی ها تبدیل شد.
بعد از این گل باز هم بازیکنان رئال بر توپ و میدان مسلط بودند و رونالدو در دقیقه ۵۷ می توانست در موقعیتی تقریبا تک به تک گل چهارم را به نام خود ثبت کند اما کاسیا مانع از این اتفاق شد.

حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه کاکا در دقیقه ۶۷ روی فرار رونالدو و پاس ایگواین صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن یکی دو مدافع رئال، با یک ضربه آرام نام خود را در جمع گلزنان بازی ثبت کرد.
دو دقیقه بعد رونالدو روی پاس خدیرا در موقعیتی بسیار خوب قرار گرفت اما ضربه او که تحت فشار مدافعان حریف زده شد، از بالای دروازه به بیرون رفت.
رئالی ها بعد از زدن چهار گل هم اشتهای فراوانی برای زدن گل های بیشتر داشتند و مسئله در دقیقه ۷۸ به پنجم این تیم منجر شد. حرکت عالی کاکا از سمت راست محوطه جریمه اسپانیول و پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه، ایگواین را پشت محوطه شش قدم صاحب موقعیت کرد و این بازیکن آرژانتینی با یک ضربه غیرقابل مهار توپ را به طاق دروازه کاسیا کوبید.
ایگواین یک دقیقه بعد می توانست هت تریک کند اما این بار در موقعیت تک به تک، دروازه بان میهمان موفق تر بود.
حملات رئال برای رسیدن به گل های بیشتر تا آخرین دقیقه بازی ادامه داشت اما در نهایت بازی با نتیجه ۵-۰ به پایان رسید.
با این پیروزی، رئالی ها بار دیگر اختلاف در صدر جدول را به ۱۰ امتیاز افزایش دادند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=81

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: