مدیران عضو ستاد مدیریت بحران لحظه به لحظه حوزه کاری‌شان را رصد کنند

دکتر حجت‌اله دهدشتی روز سه شنبه (۱۳ دی ماه) در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که همزمان با جلسه ویدیو کنفرانس استانی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران عضو ستاد مدیریت بحران باید هر لحظه آمادگی لازم را برای وقوع بحران احتمالی داشته باشند و این نیازمند رصد دقیق و منظم است.

وی افزود: همانگونه که استاندار محترم هم تاکید کردند، مردم عزیز انتظار دارند این اعلام آماده باش به دستگاه‌ها به طور ویژه باشد و مسئولان بیش از روزهای عادی پای‌کار بوده و مدیریت لازم و تصمیم گیری سریع را در صورت بروز بحران اتخاذ کنند.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شوشتر با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی پیش بینی بارندگی شدید در شهرستان در روزهای پایانی هفته جاری، ابراز کرد: در صورتی که در نقطه‌ای دچار آبگرفتگی یا جاری شدن سیلاب‌های لحظه‌ای شدیم، تمام دستگاه‌ها و امکانات به صورت هماهنگ و یکپارچه باید کمک کنند و محدودیت‌های جغرافیایی نباید مانع خدمات‌رسانی به مردم شود.

دکتر دهدشتی گفت: شهرداری شوشتر سالن مربوط به مدیریت بحران را فوراً آماده کرده و ملزومات آن را تهیه نماید تا اگر نیاز به جابجایی یا اسکان افرادی در آن‌جا شد این شرایط از قبل مهیا باشد.

نویسنده: مصطفی رسائی

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10551

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: