خالقی زاده، معاون اجتماعی فرهنگی شهردار آبادان شد

 

 

 

 

 

 

محمدرضا خالقی زاده با ابلاغ شهردار آبادان به سمت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منصوب شد.

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از خوزنیوز، محمودرضا شیرازی در ابتدای جلسه معارفه با مهم شمردن امور فرهنگی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: وظیفه اصلی شهرداری امور خدماتی شهر است ولی به لحاظ ضرورت و اهمیت امور فرهنگی شهر، شهرداری و شورا احساس مسئولیت کرده و معاونت فرهنگی را ایجاد کردیم.

وی با اشاره به شاخص های انتخاب ایشان گفت: انتخاب یک چهره فرهنگی بی طرف که به جریان های موجود در آبادان وابسته نباشد کار ساده ای نیست و در سه سال اخیر علیرغم داشتن مجوز راه اندازی معاونت فرهنگی اجتماعی، در این خصوص با مشکل جدی مواجه بودیم.
شیرازی ادامه داد: با توجه به پتانسیل های فرهنگی آبادان، در سالهای اخیر در این بخش خلأ داشتیم که با رایزنی و مشورت با کارشناسان و دلسوزان، فردی را انتخاب نمودیم که به هیچ جریانی در آبادان وابستگی نداشته باشد.

مدیر ارشد شهری آبادان با بیان اینکه مجموعه شهرداری ظرفیت بسیار خوبی برای کارهای فرهنگی دارد، افزود: خالقی زاده فردی کارآمد و با تجربه است و می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

شیرازی بر ضرورت استفاده از هنر در انجام امور فرهنگی شهر تاکید کرد و اظهار داشت: اثرگذاری موثر و ماندگار هنر در اذهان عمومی، می‌تواند باعث پیشبرد موفقیت‌آمیز برنامه‌ها و اهداف فرهنگی شهر شود.

وی با آرزوی موفقیت برای این مدیر جوان، گفت: بعد از بررسی های مختلف، مهندس محمدرضا خالقی زاده که از تجربه کافی در امور فرهنگی و رسانه ها برخوردار است به عنوان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منصوب شد.

گفتنی است محمدرضا خالقی زاده یکی از افراد فعال رسانه ای در استان به شمار می رود که سابقه همکاری با روزنامه های مختلف را در کارنامه دارد. وی همچنین معاون گروه فرهنگ و هنر روزنامه ایران در سال های ۸۶ تا ۸۹، سردبیر هفته نامه همشهری خانواده در سال های ۸۶ و ۸۷، عضو تحریریه گل آقا در سال ۸۰ و ۸۱، دبیر سرویس فرهنگ و هنر روزنامه همسایه ها در سالهای ۸۲،۸۳،۸۴، سردبیر ویژه نامه دیدار در سالهای ۸۲ و ۸۳، نویسنده فیلمنامه مجموعه تلویزیونی “کارآگاهان” و “ترانه مادری”، کارشناس روابط عمومی و سردبیر اتاق خبر استانداری خوزستان از سال ۸۹ تاکنون، مشاور جوان روابط عمومی استانداری خوزستان، دبیر کارگروه فرهنگ و رسانه مشاوران جوان استان، مدیر روابط عمومی هیئت ورزش ووشو استان، سردبیر برگزیده نشریات دانشجویی کشور و استان، برگزیده بهترین تیتر مطبوعات کشور در سال ۸۴، بهترین فیلمنامه تلویزیونی کشور با سریال ترانه مادری در سال ۸۷ و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز در کارنامه وی دیده می شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=377

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: