کد خبر : 2757
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 13:26
638 views

تولیدکارخانه تولیدMDF کشت و صنعت امام خمینی ۱۹ درصد افزایش یافت

تولیدکارخانه تولیدMDF کشت و صنعت امام خمینی ۱۹ درصد افزایش یافت

به گزارش سفیر شوشتر، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان امروز گفت : حجم تولید سالانه MDF از باگاس نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی امسال به ۶۲ هزار متر مکعب رسید که نسبت به سال گذشته ۱۰ هزار متر مکعب افزایش یافت. صادقی افزود : این میزان همزمان با برداشت

به گزارش سفیر شوشتر، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان امروز گفت : حجم تولید سالانه MDF از باگاس نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی امسال به ۶۲ هزار متر مکعب رسید که نسبت به سال گذشته ۱۰ هزار متر مکعب افزایش یافت.

صادقی افزود : این میزان همزمان با برداشت نیشکر از مهرماه پارسال تا اوایل خرداد امسال تولید شده است.

وی اضافه کرد : ظرفیت اسمی این کارخانه سالانه ۱۳۴هزار متر مکعب است که در زمان حاضر با ۵۰ درصد این ظرفیت فعالیت دارد.

این کارخانه بالاترین فناوری های روز جهان در تولید ام . دی . اف را دارد و از جمله فعالیت های توسعه ای در این کارخانه تولید چسب MDF است که هم اینک نیاز به این محصول در خود کارخانه تامین می شود . 

از ابتدای فصل برداشت نیشکر تاکنون نیز بیش از ۸۵ هزار تن شکر در شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر تولید شده است .

قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر با بیان اینکه فصل برداشت نیشکر از اواخر مهرماه تا خرداد امسال است گفت : این میزان شکر از سطح ۱۴هزار هکتار نیشکر تولید شده است .

علوی با اعلام اینکه این میزان در مقایسه با سال زراعی گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است افزود : این میزان شکر از ۹۸۳ هزار تن نیشکر استحصال شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ هزار تن ملاس و ۳۸۰ تن باگاس نیز تولید شده است گفت : ملاس برای تولید الکل و باگاس برای تولید نئوپان و کاغذ سازی استفاد ه می شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون در حومه شهرستان شوشتر قرار دارد و بزرگترین واحد تولید شکر در ایران است که با داشتن کارخانه های جانبی مانند کارخانه ی خوراک دام ، نئوپان ، فورفورال (روغن صنعتی) ، کاغذسازی و شرکت های ماهی و تولیدات غیر نیشکری زمینه اشتغال زایی ۲۰ هزار نفر را در منطقه فراهم کرده است .

منبع: واحد مرکزی خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر