اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برنامه های دهه ی فجر ۹۳ خود را تشریح کرد

به گزارش سفیر شوشتر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: در دهه ی فجر امسال با برنامه های متنوع و در گستره شهرستان و روستاهای مجاور گام دیگری در راستای نیل به اهداف شهدا،امام شهدا و انقلاب و رهبری خواهیم برداشت.

علی بهرامی گفت: این برنامه ها شامل افتتاح ۱۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان، برگزاری نمایشگاه کتاب ، افتتاح دو موسسه قرآنی ، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در بین جوانان ، نوجوانان و یک بخش در حفظ سوره  فجر  بین بزرگسالان و برگزاری مسابقات فوتسال در روستاها خواهدبود.

وی گفت: با توجه به اینکه مساجد نقش مهمی در شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند امسال برآن شدیم تا در یکی از محوری ترین مساجد شهرستان که محور اجرای برنامه های انقلابی در سالهای قبل از انقلاب بود، اجرای برنامه داشته باشیم.

دبیرشورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: همچون سال گذشته در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور هنرمندان، فعالان مساجد و موسسات قرآنی، ضمن تجدید میثاق با شهدا، امام و رهبری ، با گستردن پرچم سی و شش متری، با نقاشی کف دست بر روی کاغذ ، پیمانی دوباره با ولایت و آرمانهای بلند آن خواهیم بست.

بهر امی ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب ، غبارروبی مزار مطهر شهدا، استقرار ایستگاه صلواتی شربت و شیرینی در محل راه پیمایی ۲۲ بهمن ، برگزاری ورکشاپ نقاشی و خوشنویسی با موضوع انقلاب، امام و رهبری ، خاطره نویسی و مسابقه قرآن بخوانید جایزه بگیرید ویژه کودکان و نونهالان از اهم برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر می باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از ضروری ترین بخش کار فرهنگی ، آشناساختن نسل جدید با ارزشهای انقلاب ، امام و رهبری می باشد؛ اقدام به تهیه فیلم های جشنواره عمار با موضوعات مرتبط با پیروزی انقلاب نمودیم که در محل تالار فرهنگ ، مساجد ،موسسات و مدارس ، اقدام به اکران فیلم های یادشده می نماییم.

گفتنی است در رویکردی جدید در فجر ۹۳ ضمن برگزاری اولین دوره مقدماتی خبرنگاری در شهرستان ، نمایشگاه عکس حجاب و عفاف و نمایشگاه عکس نقش زن در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی به نمایش درخواهدآمد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5699

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: