اختصاص۱۲ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آبیاری و زهکشی

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفتند: ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آبیاری و زهکشی گوریه – غلامعلی، نورعلی و پیرگاری اختصاص یافت.

به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه بازدید دکتر بخشنده معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی از پروژه های آبیاری و زهکشی شهرستان های شوشتر و گتوند اظهار داشتند: با اعتبار در نظرگرفته شده، پروژه های مذکور در سال ۹۳ به بهره برداری خواهند رسید.

ایشان در ادامه، افزایش بهره وری از منابع آب و عملکرد در واحد سطح از زمین های کشاورزی، توسعه و بهبود اراضی کشاورزی، افزایش اشتغال و به کار گیری نیروی انسانی، افزایش تولیدات کشاورزی، دامی و افزایش درآمد سرانه کشاورزان را از جمله مزایای بهره برداری از این پروژه ها دانستند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین تاکید کردند: رفع مشکلات طرح‌های آبیاری و زهکشی باید یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی باشد و در این زمینه باید تلاش زیادی به کار گرفته شود.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اشاره به اینکه شهرستان های شوشتر و گتوند در بخش کشاورزی در سطح استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، خاطرنشان کردند: در شوشتر و گتوند محصولات کشاورزی زیادی کشت می‌شود و در این باره باید حمایت‌ها از کشاورزان افزایش یابد تا به نوعی از تولید این محصولات حمایت شود.

نماینده مجالس هشتم و نهم در پایان تاکید کردند: باید از نظر پرداخت تسهیلات و رفع موانع تلاش‌های زیادی انجام شود تا بتوان در راستای رفع مشکلات موجود کشاورزان گامی موثر برداشت.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1594

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: