فرمانده انتظامی خوزستان؛

قاتل فراری در شوشتر به خط پایان رسید

قاتل فراری در شوشتر به خط پایان رسید
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر خبر داد؛

به گزارش سفیرشوشتر، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر، بیان کرد: بلافاصله تیم مجربی از مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند و دستورات لازم جهت بررسی و کشف جزئیات پرونده ابلاغ گردید.

وی اذعان داشت: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد قاتل به هویت (ع-ک) با همدستی یک نفر اقدام به تیراندازی و قتل یکی از بستگانش کرده و سبب مجروح شدن یک نفر دیگر شده است.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: مأموران پلیس با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، موفق شدند قاتل را به همراه همدستش در کم تر از ۱۵ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود، کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد پلیس در خاتمه با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان داشت، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر