کد خبر : 8907
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 17:33
758 views

فرافکنی و نشر اکاذیب توسط یکی از رسانه‌های خوزستان درباره شهردار شوشتر صحت ندارد

فرافکنی و نشر اکاذیب توسط یکی از رسانه‌های خوزستان درباره شهردار شوشتر صحت ندارد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس از اهواز، در روزهای اخیر یکی از رسانه‌ها به دنبال تخریب شهردار شوشتر شروع به نشر اکاذیب در استان خوزستان و شهرستان شوشتر کرده است و به همین منظور مطالبی را منتشر کرده که اصلاً صحت ندارد. این در حالی است که این رسانه نه در این شهرستان

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس از اهواز، در روزهای اخیر یکی از رسانه‌ها به دنبال تخریب شهردار شوشتر شروع به نشر اکاذیب در استان خوزستان و شهرستان شوشتر کرده است و به همین منظور مطالبی را منتشر کرده که اصلاً صحت ندارد.

این در حالی است که این رسانه نه در این شهرستان خبرنگاری دارد و اطلاعاتی و با نیت خاص به دنبال نشر اکاذیب و تخریب شهردار شوشتر قلم برداشته است که این به دور از اخلاق رسانه‌ها است.

طبق بررسی‌ها انجام شده فرد مذکور که در بین رسانه‌ها معلوم‌الحال است که به دلیل خواسته‌های غیرقانونی و شخصی مبادرت به چنین نوشته‌هایی می‌کند و در منطقه ۷ اهواز به‌واسطه یکی از بستگان ساخت و سازهای غیرمجاز انجام می‌داد که در آن مقطع فلسفی زاده شهردار منطقه نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز ایشان اقدام نمود.

لازم به ذکر است هنگام معارفه فلسفی زاده در منطقه ۷ اهواز، کتانباف شهردار محبوب کلان‌شهر اهواز بیان کرد امروز بهترین مدیر شهرداری را در این منطقه منصوب کردم تا شاهد تغییر و تحول در این منطقه باشیم.

شهردار شوشتر در سال‌های اخیر یکی از پرتلاش‌ترین شهردارهای ادوار گذشته است که توانسته در فضای شهری تحولاتی را صورت دهد که این مطلب به نقل ازآیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که پس از بازدید از شهرستان شوشتر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس اظهار داشت: شهردار شوشتر این شهر را متحول کرده است باز نشر می‌شود.

طبق آخرین شنیده‌ها از منتخبین شورای پنجم شهر شوشتر و بررسی سوابق و رزومه ایشان در شهرداری‌های استان غیرقابل کتمان بوده و علیرغم گفته‌های این نشریه، شورای پنجم شوشتر به دلیل عملکرد خوب ایشان اصرار بر ماندن در این شهر را دارند.

با توجه به اخلاق رسانه‌ای از بردن نام این نشریه و شخص مورد نظر اجتناب می‌کنیم توصیه می‌شود بجای استفاده ابزاری از رسانه جهت تحقق خواسته‌های شخصی و قومی به دنبال برقراری تعامل با مدیران باشید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر