کد خبر : 1828
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 14:26
584 views

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر گوریه به زمین زده شد

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر گوریه به زمین زده شد

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی در شهر گوریه شوشتر با حضور مسئولان شهری و استانی به زمین زده شد. به گزارش سفیر شوشتر، کلنگ ساخت کتابخانه عمومی در شهر گوریه شوشتر صبح امروز توسط نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و با حضور حجت‌الاسلام تقوی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی در شهر گوریه شوشتر با حضور مسئولان شهری و استانی به زمین زده شد.

به گزارش سفیر شوشتر، کلنگ ساخت کتابخانه عمومی در شهر گوریه شوشتر صبح امروز توسط نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و با حضور حجت‌الاسلام تقوی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمدزاده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه و فرماندار شوشتر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این مراسم اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال “اقتصاد و فرهنگ” نامیده شده است، بسیار خرسندیم که اولین اقدام فرهنگی در حوزه کتابخانه‌های عمومی و ساخت مجموعه‌های فرهنگی توسط این اداره کل صورت گرفت.

لفته منصوری افزود: خوشبختانه پس از تلاش‌های بسیار زیاد وظیفه ساخت کتابخانه‌های عمومی از ابتدای امسال به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است و ما نیز برای این کار برنامه مدون و تیپ نقشه مطابق با استاندارهای کشور تعریف کرده‌ایم و از این پس همه کتابخانه‌های عمومی استان بر اساس استانداردهای ملی ساخته خواهند شد.

وی گفت: این کتابخانه عمومی در شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر ساخته خواهد شد و خوشبختانه با توجه به علاقه مندی‌های فرهنگی که در مردم و مسئولان این منطقه وجود داشت زمین ساخت این کتابخانه توسط شهرداری گوریه تامین شد.

مدیر کل در ادامه تاکید کرد: زمین و محل ساخت این کتابخانه عمومی با مساحت ۵۰۰ مترمربع توسط شهرداری گوریه به نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور ساخت کتابخانه اهدا شده و قرار است این کتابخانه با زیربنایی حدود ۳۰۰ مترمربع با استفاده از اعتبارات تملک دارایی‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر