کاهش اتکای ۶۶ درصدی بودجه سال ۹۹ به نفت نقطه قوت است

امام جمعه شوشتر گفت: یکی از نقاط قوت بودجه سال آینده کل کشور کاهش ۶۶ درصدی بودجه از محل فروش نفت است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید فراوانی داشته اند.

حجت‌الاسلام شکرا… سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شوشتر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: نقطه قوت دیگر در بودجه سال آینده کشور که برای بررسی به مجلس شورای اسلامی ارایه شده، افزایش هفت درصدی در بخش پرداختیهای رفاهی است.

وی افزود:اما از نقاط ضعف این بودجه نیز می‌توان به افزایش ۸۲ درصدی وابستگی به فروش اوراق مالی ، افزایش ۱۶ درصدی حامل های انرژی ، افزایش پنج ونیم برابری فروش دارایی ها و شرکت های دولتی و تورمی بودن بودجه سال ۹۹ است که مخارج بیشتر از درآمد است و با اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

امام جمعه شوشتر در ادامه درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند برگزار می شود گفت: تقوا دارای دو جنبه فردی و اجتماعی است که یکی از مهم ترین جنبه های اجتماعی آن تقوا در انتخابات است.

وی ادامه داد:هیات های اجرایی و نظارت انتخابات باید مصالح نظام ، کشور و مردم را بر سلیقه شخصی خود ترجیح دهند تا مبادا فرد اصلحی به دلیل مسایل شخصی و جناحی رد صلاحیت، یا برعکس فرد فاقد صلاحیتی تایید شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11484

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: