کد خبر : 1846
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1393 - 13:51
672 views

پاکسازی کوی شهید فهمیده شوشتر

پاکسازی کوی شهید فهمیده شوشتر

شهردار شوشتر از پاکسازی کوی شهید فهمیده شوشتر خبر داد و گفت: در روزهای آینده این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد. به گزارش سفیر شوشتر،آرش دُر امروز اظهار کرد: کوی شهید فهمیده شهرستان شوشتر به دلیل حفاری‌های شرکت فاضلاب دچار مشکلات زیادی شده که قرار است در روزهای آینده با بسیج ماشین‌آلات خدمات شهری

شهردار شوشتر از پاکسازی کوی شهید فهمیده شوشتر خبر داد و گفت: در روزهای آینده این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش سفیر شوشتر،آرش دُر امروز اظهار کرد: کوی شهید فهمیده شهرستان شوشتر به دلیل حفاری‌های شرکت فاضلاب دچار مشکلات زیادی شده که قرار است در روزهای آینده با بسیج ماشین‌آلات خدمات شهری تنظیف و سامان‌دهی شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است در این برنامه مشکلات موجود در معابر این کوی برطرف شود، افزود: یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته است نخاله‌روبی و تنظیف معابر است که با نظارت جدی انجام می‌شود.

شهردار شوشتر گفت: در سال‌های گذشته فضای سبز موجود در معابر این کوی از سوی مردم احداث شده است و شهرداری شوشتر آمادگی دارد تا با اهدای نهال بار دیگر فضای سبز در این کوی را احیا کند.

دُر خاطر نشان کرد: مردم در این کوی بسیار با شهرداری تعامل دارند و تاحد زیادی برای رفع مشکلات در این منطقه همکاری می‌کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر