نویسندگان و اساتید حوزه تألیف شوشتر معرفی می شوند

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی در حاشیه آیین رونمایی از کتاب «تاملی درباره مکر از دیدگاه قرآن و سنت» در شوشتر اظهار کرد: در جوامع توسعه یافته، کتاب و مطالعه دقیق و استفاده و استخراج از آن اهمیت فراوانی دارد و ایران اسلامی که داعیه دار تمدن و فرهنگ غنی و پشتوانه داری‌ست جز در سایه علم و معرفت و کسب دانش و بالا بردن سطح آگاهی‌های خویش نمی‌تواند روند رو به رشد خود را تسریع بخشد.

وی افزود: جامعه در حال توسعه ما باید کتاب و کتابخوانی را بیش از آنچه هست در بدنه جامعه ساری و جاری کند تا از قافله پیشرفت‌های عصر حاضر عقب نیفتد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ادامه داد: شوشتر مهد علم و دانش است و در دل این خاک گوهرخیز علما و فضلای بلند مرتبه‌ای رشد پیدا کرده‌اند که هر یک افتخار و اعتباری‌ست برای جامعه اسلامی و در همین راستا قصد داریم تا بیشتر به معرفی نویسندگان و اساتید حوزه تألیف بپردازیم.

بهرامی اضافه کرد: این برنامه‌ها قطعا ادامه خواهد داشت و عزم اهالی فرهنگ برای انعکاس بیش از پیش توانمندی‌های شهرستان شوشتر در همه زمینه‌ها جزم است.

 آیین رونمایی از کتاب «تاملی درباره مکر از دیدگاه قرآن و سنت» تألیف خانم فرهادزاده استاد حوزه و دانشگاه با حضور حجت‌الأسلام حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز و جمعی از طلاب، علما و مسئولان محلی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر برگزار شد.

نویسنده در این کتاب به شرح راه‌های شناخت مکر دشمن و چگونگی مقابله با آن و همچنین کمک به بصیرت افزایی انسان با توجه به آیات و روایات پرداخته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7739

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: