نخستین مرکز چاپ دیجیتال در شوشتر به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان و مسئولان محلی نخستین مرکز چاپ دیجیتال در شوشتر افتتاح شد.

به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز در هفتمین روز دهه مبرک فجر چندین پروژه و طرح حوزه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شوشتر با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

علی بهرامی در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دو موسسه قرآنی آیات و فردوس که با حضور معاونین امور مساجد کشور، کار‌شناسان امور مساجد استان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: تاکنون پروانه فعالیت ۳ موسسه قرآنی در شوشتر صادر شده و ۴ پروانهٔ فعالیت دیگر نیز در مرحله صدور در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شو‌شتر بیان کرد: فعالیت چشمگیر این موسسات در شهرستان به گونه‌ای است که انشاالله تمام نقاط شهر را پوشش قرآنی می‌دهیم و هیچ منطقه‌ای خالی از فعالیت‌های قرآنی و مذهبی نمی‌ماند.

وی با اشاره به افتتاح یک مرکز چاپ در شوشتر، ابراز کرد: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یک مرکز بزرگ چاپ دیجیتال در شهرستان شوشتر افتتاح شد.

بهرامی تصریح کرد: پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال که به طور ویژه به چاپ بروشور و پوستر می‌پردازد در این مجموعه وجود دارد.

وی به برنامه‌های دیگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان، برگزاری نمایشگاه کتاب، افتتاح دو موسسه قرآنی، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در بین جوانان، نوجوانان و یک بخش در حفظ سوره فجر بین بزرگسالان و برگزاری مسابقات فوتسال در روستا‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شو‌شتر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از ضروری‌ترین بخش کار فرهنگی، آشنا ساختن نسل جدید با ارزشهای انقلاب، امام و رهبری است؛ اقدام به تهیه فیلم‌های جشنواره عمار با موضوعات مرتبط با پیروزی انقلاب کردیم که در محل تالار فرهنگ، مساجد، موسسات و مدارس، اکران می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5726

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: