معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان در جشن معلمان منطقه شاوور:

توسعه انسانی در دستان معلم است.

شجاعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان درجشن معلمان منطقه شاوور،گفت:توسعه انسانی در دستان معلم است و ملت وکشوری که خواهان پیشرفت وتوسعه است باید نگاه ویژه به آموزش وپرورش داشته باشند.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان مراسم جشن وتجلیل ازمعلمان نمونه منطقه شاوور  با حضور آیت ا… شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ،شجاعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان خوزستان، آیت ا… امام، امام جمعه شهرستان شوش، نجاتی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین محلی ،در سالن ارشاد شهر الوان برگزارشد. 

دراین جشن باشکوه  ابتدا شجاعی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم یاد و خاطره استادشهید مطهری را گرامی داشته ، بررسی و مطالعه ی دقیق آثار مطهری را توصیه نمودو از وی به عنوان فیلسوفی یاد کرد که شرایط خاص روزگار خویش را به خوبی درک کرده و در دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب تلاش بی بدیل و برجسته ای داشتند و در نهایت با اهداء خون خویش باعث تنومندشدن نهال انقلاب شد.

شجاعی در ادامه سخنان خود، معلمان را معمارانی نام نهاد که سالانه کلنگ احداث بناهای انسانی را رقم می زنندو بادقت و ظرافت در ساخت این بنا به مدت ۱۲ سال تلاش می کنندتا بنای شایسته ای را به جامعه تحویل دهند.

وی همچنین ضمن یادآوری شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرهنگ هر جامعه ای را ستون و تکیه گاه خیمه یک ملت دانست و افزود: قسمت اعظم طراحی فرهنگ در دست معلمان می باشد .

لازم به ذکراست در پایان این مراسم از معلمان نمونه ، بسیجی و پیشکسوتان تعلیم و تربیت این منطقه با اهداء لوح تقدیر وهدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2384

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: