کد خبر : 5346
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 6:28
758 views

مشکلات سد گتوند و روستاهای حاشیه

مشکلات سد گتوند و روستاهای حاشیه

استاندار خوزستان: با حضور’اسحاق جهانگیری ‘معاون اول رئیس جمهوری مشکلات سد گتوند و روستاییان این سد که تاکنون پول زمین های خود را دریافت نکرده اند بررسی می شود. به گزارش سفیر شوشتر، عبدالحسن مقتدایی در حاشیه نشست خبری طرح های گردشگری آبی در استان در جمع خبرنگاران گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهوری بازدید

استاندار خوزستان: با حضور’اسحاق جهانگیری ‘معاون اول رئیس جمهوری مشکلات سد گتوند و روستاییان این سد که تاکنون پول زمین های خود را دریافت نکرده اند بررسی می شود.

به گزارش سفیر شوشتر، عبدالحسن مقتدایی در حاشیه نشست خبری طرح های گردشگری آبی در استان در جمع خبرنگاران گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهوری بازدید از سد گتوند و وضعیت روستاییان انجام می شود تا بتوان برای حل مشکلات این سد راهکارهایی ارایه داد.

وی گفت: مشکلات این سد و روستاییانی که به واسطه آبگیری سد گتوند خانه و زمین هایشان به زیر آب رفته احصاء شده و در اختیار معاون اول رییس جمهوری قرار می گیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: معاون اول رئیس جمهوری هفته جاری برای شرکت در اجلاس سراسری نماز به استان خوزستان سفر خواهد کرد و در این سفر جلساتی نیز برای حل برخی مشکلات در استان برگزار می شود .

یکی از مشکلات سد گتوند واقع شدن سازند نمکی گچساران در حوزه این سد است که با وجود هشدارهای برخی مسوولان و کارشناسان مبنی بر آبگیری نشدن این سد در دولت گذشته سد آبگیری شد که در حال حاضر با انحلال نمک در دریاچه این سد وضعیت شوری آب سد گتوند به گفته مسوولان استانی بحرانی شده است.

یکی دیگر از مشکلات این سد مشکل روستاییان حاشیه سد گتوند است که به دلیل آبگیری این سد برخی از روستاها به زیر آب رفته که از جمله این روستا ها می توان به روستای آبماهیک سد گتوند اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر