فرهنگ و هنر بهترین ابزار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است

علی تیموری، بازیگر و فعال هنرهای نمایشی سینما تلویزیون در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است و جوان امروز در معرض تهدیدهای خطرناک فکری و ناهنجاری های اجتماعی قرار دارد که این افکار نادرست با ابزارها و وسایل ارتباطی فراوان در سطح گسترده‌ای قابل انتشار هستند‌.

این بازیگر معتقد است که ضمن استفاده از متخصصان، حرفه ای ها و با تجربه های صنف سینما و تلویزیون باید کسانی که در مسائل ارتباطی و سینمایی تجربه دارند، از ابزار فرهنگ و هنر نیز حداکثر بهره‌گیری برای حل این مشکل را انجام دهند.

وی در ادامه تاکید کرد که عزم و ایمان جوان امروز کمتر از جوان دهه ۶۰ نیست، اما جوان امروز در معرض تهدیدهای خطرناک فکری و ناهنجاری های اجتماعی قرار دارد که این افکار غلط با ابزارها و وسایل ارتباطی فراوان، در سطح گسترده‌ای قابل انتشار هستند.

شروع بازیگری کار دشواری است

علی تیموری درباره گسترش علاقه بازیگری در میان جوانان گفت: شروع بازیگری این روزها کار دشواری است. امروزه بازیگری حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است که رقابت در آن برای بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، بسیار شدید است. همچنین وجود خیل بازیگران با تجربه، باعث شده است که این موضوع تشدید هم شود.

تیموری در نمایش های الیورتوئیست، سانفرانسیسکو ، پدرخوانده، اسکارفیس به ایفای نقش پرداخته است و همکاری‌هایی با فیلم‌های زیادی از جمله متری شیش و نیم، مصادره، سرخپوست، جهان با من برقص و … را در کارنامه سینمایی خود جای داده است. همچنین او سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی را دارد.

تیموری در پاسخ به اینکه چه درخواستی از دستگاه‌های دولتی و نهادهای نظارتی دارد، گفت:خیلی تمایل داشتم پاسخ این سوال را بدهم؛ اما به علت اینکه من سالیانه زیادی است که یک مشکل اصلاح سن یا به عبارتی کم کردن هویتی شناسنامه‌ای سن را در سازمان ثبت احوال کشور که زیر نظر وزارت کشور هست دارم، مستندات و مدارکی که اثبات کند چند سال سن‌ من کمتر هست را به کمیسیون تشخیص سن هم ارائه دادم ولی هنوز اقدام و اتفاقی نیوفتاده است؛ از مدیران ارشد سازمان مربوطه درخواست رسیدگی و مساعدت دستورات شایسته را در قبال اصلاح مدرک شناسایی ملی خود را دارم. همچنین در حرفه و قشر ما هنرمندان، خیلی چیزها را می‌توان درخواست کرد اما برای من حمایت کردن مالی و معنوی واقعی و قلبی همه جانبه از سوی مسئولان و سازمان ها مهم است.

لازم به ذکر است علی تیموری با بازی در سریال تلویزیونی عملیات رعد تهیه کننده علی یاور کارگردان اصغر نعیمی، سریال تلویزیونی مجموعه داستان یک شهر همبازی با دانیال عبادی، بازی در سریال نوار زرد ۲ همبازی با ایرج نوذری بانیپال شومون  تهیه کننده محمدرضا شفیعی کارگردان سروش محمد زاده، بازی  پشت صحنه سریال تلویزیونی عملیات رعد تهیه کننده علی یاور کارگردان اصغر نعیمی، بازی در مجموعه سریال تلویزیونی داستان یک شهر همبازی با دانیال عبادی را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10699

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: