عضو هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر خبر داد

احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در شوشتر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر از احداث دو زمین چمن مصنوعی در سطح شهر خبر داد و گفت: بخش خصوصی در این زمینه مشارکت خواهد کرد.

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،غلامعلی شاهمرادیان امروز شوشتر اظهار کرد: شرکت‌های بخش خصوصی برای احداث زمین‌های چمن در سطح شهر شوشتر متقاضی شده‌اند و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت بر اساس طرح‌های ارائه شده از سوی شرکت‌ها اجرای این طرح‌ها آغاز شود.

وی افزود: این شرکت‌ها برای احداث فضای سبز مصنوعی در سطح شهر شوشتر تقاضا تحویل داده‌اند و به این دلیل شورای اسلامی شهر شوشتر می‌کوشد تا در این زمینه با بخش خصوصی به توافق اجرایی رسیده و موانع احداث این زمین‌های چمن رفع شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: احداث این زمین‌های ورزشی در راستای تقویت ورزش در سطح جامعه، قابل دسترس کردن فضاهای ورزشی در سطح شهر و فراهم کردن زیرساخت‌های استاندارد برای توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر است و می‌کوشیم تا در این زمینه بیش از پیش برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه برسند.

شاهمرادیان اذعان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر در راستای افزایش زیرساخت‌ها و استانداردسازی شاخص‌های موجود در بخش ورزش عمومی و همگانی در سطح شهر شوشتر برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام داده و با پیشکسوتان و مسئولان هیئت‌های ورزشی نشست‌های متعددی برگزار کرده که در این زمینه برنامه‌های در نظر گرفته شده در حال نتیجه‌بخشی است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=858

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: