کد خبر : 1127
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1392 - 11:04
711 views

سادات ابراهیمی: باور مسئولان به اقتصاد مقاومتی راهکار رسیدن به گفتمان عمومی در جامعه است

سادات ابراهیمی: باور مسئولان به اقتصاد مقاومتی راهکار رسیدن به گفتمان عمومی در جامعه است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با بیان اینکه تبدیل موضوعی به گفتمان عمومی در جامعه، نیازمند اعتقاد و باور مسئولان در هر سه قوه و طی زمان مناسب است، گفت: باور مدیران به این مقوله باعث رسیدن جامعه به گفتمان عمومی اقتصاد مقاومتی می‌شود. سفیر شوشتر به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با بیان اینکه تبدیل موضوعی به گفتمان عمومی در جامعه، نیازمند اعتقاد و باور مسئولان در هر سه قوه و طی زمان مناسب است، گفت: باور مدیران به این مقوله باعث رسیدن جامعه به گفتمان عمومی اقتصاد مقاومتی می‌شود.

سفیر شوشتر به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی، منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خود اظهار کرد: در شرایط کنونی با لطف الهی، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری با حضور مردم در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی به قطب قدرتمند منطقه در میادین سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌های روبروی کشور ما مباحث اقتصادی است، گفت: دشمن از همه جبهه‌های مختلف در تهاجم علیه ایران در مسائل نظامی، انزوایی،‌ بین‌المللی، فرهنگی و … شکست خورده است. بر این اساس همه توجه دشمن بر تضعیف ساختار اقتصادی کشور متمرکز شده است.

از همه ظرفیت‌ها برای رشد اقتصاد کمک بگیریم

سادات ابراهیمی ادامه داد: در این میان و با توجه به منابع داخلی، اقتصاد مقاومتی به این معنا است که از همه ظرفیت‌های داخلی و فضای بیرونی در عرصه بین‌المللی برای رشد و بالندگی اقتصاد خود کمک بگیریم.

منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: تبدیل موضوعی به گفتمان عمومی در جامعه، نیازمند اعتقاد و باور مسئولان در هر سه قوه و طی زمان مناسب است. باور مدیران به این مقوله قطعاً باعث رسیدن جامعه به گفتمان عمومی اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی اظهار کرد: پیش قراول اجرای این برنامه و تغییر و تحول در موضوع اقتصاد مقاومتی در مسائل اجرایی کشور، قوه مجریه است؛ بنابراین عملکرد قوه مجریه، به‌عنوان خاکریز اول و سایر قوا نیز با توانمندی‌های خود در این مسیر مؤثر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر