رکورد کشت و صنعت امام خمینی(ره) در دریافت نیشکر و استحصال شکر

رکورد کشت و صنعت امام خمینی(ره) در دریافت نیشکر و استحصال شکر

مدیر عامل شرکت در گفت و گو اختصاصی با سفیرشوشتر بیان داشت: امسال با توجه به شرایط بارندگی و بارش‌های پیاپی از ابتدای کار برداشت مزارع، حدود ۹۰ روز برداشت نیشکر از مزارع را به تأخیر انداخت که از وقفه به وجود آمده نهایت استفاده را بعمل آورده و تعمیرات بسیار جامعی برای کارخانه در نظر گرفتیم. ناصر مجدی افزود: بارش باران‌ به بالا آوردن کیفیت خاک بسیار

مدیر عامل شرکت در گفت و گو اختصاصی با سفیرشوشتر بیان داشت: امسال با توجه به شرایط بارندگی و بارش‌های پیاپی از ابتدای کار برداشت مزارع، حدود ۹۰ روز برداشت نیشکر از مزارع را به تأخیر انداخت که از وقفه به وجود آمده نهایت استفاده را بعمل آورده و تعمیرات بسیار جامعی برای کارخانه در نظر گرفتیم.

ناصر مجدی افزود: بارش باران‌ به بالا آوردن کیفیت خاک بسیار کمک می‌کند که باعث شست‌وشوی خاک و در نتیجه در پایین آوردن میزانEC  خاک بسیار مؤثر است و مطمئناً پس از برداشت، محصول با کیفیت‌تری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت امام خمینی بیان کرد: ظرفیت اسمی کارخانه ۱۰ هزار تن نیشکر در ۲۴ ساعت است، که امسال با کمک تمامی پرسنل شرکت پس از چند روز از آغاز عملیات برداشت از ظرفیت اسمی فراتر رفتیم و رکورد دریافت ۱۲۳۲۰ تن نیشکر توسط کارخانه را به ثبت رساندیم.

IMG_0685

از هر۱۰ هزار تن نیشکری که وارد کارخانه می‌شود حدود ۱۰ درصد آن تبدیل به شکر می‌شود ولی با توجه به کیفیت خوب نیشکر موجود این رقم به ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با شرایط موجود ۹۰ هزار تن شکر استحصال کنیم که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود و در بخش حمل نیشکر ۲۴ دستگاه هاروستر موجود شرکت امام خمینی(ره) بیش از ۱۵ سال متداول کار می‌کنند و با توجه به تعمیرات صورت گرفته امسال با ۱۸ دستگاه هاروستر موفق به رسیدن به این توفیقات شدیم.

ناصر مجدی گفت: رساندن نیشکر با کیفیت که به همت همکاران ما در واحد کشاورزی به دست آمده به کمک همکاران تجهیزات مکانیکی باید به همان کیفیت به کارخانه برسد و از اینجا به بعد فرآیند تولید شکر به دست توانمند همکاران کارخانه است تا بتوانند با تلاش شبانه روزی خود شکری با کیفیت بالا تولید کنند.

وی در رابطه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا گفت: ایزوهای مربوط به محیط زیست را دریافت کردیم و شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) از جمله شرکت‌های همگام با محیط زیست است که تصفیه فاضلاب این شرکت از پیشرفته و بروزترین تکنولوژی‌های دنیا بهره می‌برد.

IMG_0684

به گزارش سفیرشوشتر، این شرکت از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد و در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر