کد خبر : 703
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 12:31
657 views

رئیس کمیته امداد شوشتر خبر داد

رئیس کمیته امداد شوشتر خبر داد

فعالیت ۱۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شوشتر رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر از مشارکت مطلوب شهروندان در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: ۱۵ پایگاه جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان فعال است. سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس، بیژن بلیوند پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در

فعالیت ۱۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شوشتر

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر از مشارکت مطلوب شهروندان در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: ۱۵ پایگاه جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان فعال است.

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس، بیژن بلیوند پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان در جمع خبرنگاران شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شوشتر برای جشن نیکوکاری برپا شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در این جشن در شوشتر افزود: در حال حاضر ۱۵ نیروی اداری و ۴۰ نیروی مردمی در برگزاری این جشن در شهرستان مشارکت دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر در سال‌جاری خیز بلندی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برداشته است و تلاش می‌کنیم در این بین مقام بسیار خوبی در سطح استان کسب کنیم.

این مسئول با اشاره به تبلیغات گسترده در سطح شهرستان در این زمینه تاکید کرد: در سال‌جاری تبلیغات زیادی برای جشن نیکوکاری در سطح شهرستان شوشتر انجام شده و در این زمینه مشارکت بسیار پررنگ مردم را در این جشن شاهد هستیم.

بلیوند با اشاره به اینکه در جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا ظهر فردا در مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند در صورت اعطای کمک به این پایگاه در محل مصلی مراجعه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر