کد خبر : 3665
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 5:39
670 views

تغییر در خوزستان باید از خود مردم آغاز شود

تغییر در خوزستان باید از خود مردم آغاز شود

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم توسعه ای در استان خوزستان انجام دهیم باید این تغییر از خود مردم و مسئولان آغاز شود.  به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای اداری استان خوزستان عنوان کرد: متاسفانه در این

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم توسعه ای در استان خوزستان انجام دهیم باید این تغییر از خود مردم و مسئولان آغاز شود.

 به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای اداری استان خوزستان عنوان کرد: متاسفانه در این زمان خاورمیانه غرق در آتش شده به همین دلیل درک شرایط امروز از سوی مردم و احزاب سیاسی بسیار ضروری است.

وی افزود: در این مقطع خاص از زمان ما باید بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری بر حفظ و انسجام وحدت بین مردم تلاش کنیم و ازتفرقه افکنی پرهیز کنیم.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه احزاب سیاسی در این مقطع از زمان باید در راستای منافع ملی در خصوص برخی فعالیت های خود تجدید نظر کنند، گفت: متاسفانه حفظ وحدت در جامعه در این زمان از سوی بعضی احزاب سیاسی مورد هدف قرار گرفته است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس با اشاره به اینکه در بسیاری از مسائل از آرمان های انقلاب فاصله گرفته ایم، اظهار کرد: دورغ، تزویر و نیرنگ از آسیب هایی هستند که انقلاب اسلامی ما را به خطر می اندازند به همین دلیل باید از این گونه مسائل فاصله بگیریم.

وی تصریح کرد: جامعه امروز ما از نظر فرهنگی فاصله بسیار زیادی از انقلاب اسلامی گرفته است که وقوع این مسئله یک زنگ خطر است.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه تغییر و تحول در استان باید از خود مردم و مسئولان استان آغاز شود، گفت: خوشبختانه پس از سفر ریاست جمهوری فعالیت های بسیار خوبی در زمینه؛ آبرسانی و زهکشی زمین های کشاورزی در حال انجام است که ما امیدوار هستیم مسئولان اجرایی فعالیت های خود را در این بخش تسریع کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر