کد خبر : 8191
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 11:06
725 views

تبدیل دانشکده شوشتر به دانشگاه علوم پزشکی

تبدیل دانشکده شوشتر به دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش سفیر شوشتر، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر یک دانشکده نوپا است و استقلال مالی آن از ابتدای سال ۹۵ محقق شده است که در حال حاضر حدود ۴۸۰ دانشجو در این دانشکده در حال تحصیل هستند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با بیان این‌که برای ارتقای دانشکده علوم پزشکی شوشتر به دانشگاه

به گزارش سفیر شوشتر، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر یک دانشکده نوپا است و استقلال مالی آن از ابتدای سال ۹۵ محقق شده است که در حال حاضر حدود ۴۸۰ دانشجو در این دانشکده در حال تحصیل هستند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با بیان این‌که برای ارتقای دانشکده علوم پزشکی شوشتر به دانشگاه کارهایی انجام شده است، ادامه داد: همچنین برای تکمیل کادر علمی دانشکده درصدد جذب اعضای هیأت‌علمی هستیم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشکده اضافه کنیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به این‌که اگر در مرکز سه دانشکده وجود داشته باشد، می‌تواند به دانشگاه ارتقا پیدا کند، گفت: چارت تشکیلاتی خود را برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال کرده‌ایم و در صورت تأیید آن و اخذ مجوز پذیرش در رشته‌های جدید، تأسیس دانشکده‌های مدنظر را آغاز می‌کنیم.

ابول‌نژادیان گفت: گاهنامه‌ای در دانشکده علوم پزشکی شوشتر در حال تدوین است و اولین شماره‌ی آن به زودی منتشر می‌شود؛ این گاهنامه حاوی مقالاتی از اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان دانشکده است. همچنین امکان چاپ مقالات محققان و اساتید دانشگاه‌های دیگر در این گاهنامه پس از داوری در صورت داشتن کیفیت لازم وجود دارد.

وی با بیان این‌که تأسیس پردیس دانشگاهی در شوشتر از اهداف بلندمدت این دانشکده است، تصریح کرد: برای این پردیس زمینی در نظر گرفته شده که به محض انتقال سند جزئیات آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر