اشغال فلسطین نقطه تاریکی در کارنامه کشورهای عربی است

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه گفت:اشغال فلسطین نقطه تاریک و سیاه در کارنامه کشورهای عربی اسلامی است.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی افزود: با وجود جنایت های وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مسلمانان بیگناه، اقدام عملی برای پیشگیری از این جنایات صورت نگرفته و این امر دستگاه دیپلماسی سازمان ملل را زیر سوال برده است.

وی به بی پناهی مردم مسلمان فلسطین اشاره کرد و افزود: براساس آرمان های بلند جمهوری اسلامی دفاع از حقوق مظلومان وظیفه مسلمانان جهان است و کلیه مسلمانان باید حمایت های خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان دهند.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی دفاع از مردم فلسطین را یک موضوع محوری قلمداد کرد و گفت: دستگاه دیپلماسی نیز باید در مجامع بین الملل برای دفاع و تحقق خواسته مردم فلسطین تلاش کند زیرا حمایت دیگر کشورها از جمله آمریکا از رژیم صهیونیستی باعث شده حقوق فلسطینیان پایمال شود.

سادات ابراهیمی بهترین راهکار برای مبارزه با صهیونیست ها را اعتراض جهانی مسلمانان دانست و گفت: مردم کشورهای مسلمان ضمن نمایش خشم و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه باید دولت های حاکم را تحت فشار قرار دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین ابراز امیدواری کرد با تلاش جمهوری اسلامی این جنایات بزودی متوقف شود.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3413

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: