کد خبر : 2503
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 7:51
632 views

برگزاری اردیبهشت تئاتر در شوشتر

برگزاری اردیبهشت تئاتر در شوشتر

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن قرائت پیام حجت الأسلام والمسلمین سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: اردیبهشت تئاتر بهانه ایست تا از فعالیت های بی چشمداشت هنرمندان عرصه ی تئاتر قدردانی گردد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد شوشتر بهرامی اظهار کرد

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن قرائت پیام حجت الأسلام والمسلمین سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: اردیبهشت تئاتر بهانه ایست تا از فعالیت های بی چشمداشت هنرمندان عرصه ی تئاتر قدردانی گردد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد شوشتر بهرامی اظهار کرد : تئاتر، هنر ارزشمندی است که دستاوردش تامل و تعمق انسان به درون خویش و نظام هستی و زندگی است. و این موهبتی است که می بایست هنرمندان، آن را قدر دانسته و ارج نهند و منزلت والای خویش را بشناسند.

وی با اشاره به فرازی از بیانه ی ارزشمند روز جهانی تئاترافزود: هرچند کار هنری و تأثیری که بر مخاطب می گذارد را نمی توان با مادیات ، ارزش گذاری کرد اما همین که بر روی صحنه ، نام هنرمندی که سالها خاک صحنه را خورده آورده شده و از آن تقدیر گردد ؛ به قطع، بخش عظیمی از خستگی سالها رنج و مشقتی که بر دوش کشیده را می زداید و ما در این نکوداشت، شاهد این ماجرا بودیم و خوشبختانه لبخند رضایت هنرمندان را در چهره هایشان دیدیم.

در پایان این مراسم ، خلیل ضرغامپور نیز با ارایه ی گزارشی از عملکرد یکساله ی امور هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ، از دستاوردهای انجمن نمایش و افتخارآفرینی های تنی چند از هنرمندان در جشنواره های استانی و کشوری گزارشی ارایه و به برترینهای گروه های هنری ، لوح یادبود و هدیه اهداء گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر