بازدید میدانی مدیران ارشد کشوری و استانی از طرحهای آب و فاضلاب شوشتر و گتوند

بازدید میدانی مدیران ارشد کشوری و استانی از طرحهای آب و فاضلاب شوشتر و گتوند

به گزارش سفیر شوشتر ، بازدید مهندس جانباز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کشور  و مدیرکل آب و فاضلاب شهری و مدیر کل آب و فاضلاب روستایی از طرح های فاضلاب شهری و روستایی شهرستانهای شوشتر و گتوند امروز انجام گرفت.

سادات ابراهیمی گفت : پروژه های نیمه کاره زیادی در شهرستانهای شوشتر و گتوند وجود وجود دارد ، با جلساتی که در تهران در رابطه با مشکلات آب و فاضلاب شهرستانهای شوشتر و گتوند داشتیم ، قرار بر این شد که یک بازدید میدانی از طرح های مختلف شهرها و روستاها داشته باشیم.

نماینده مجلس اظهار کرد : در این بازدید مقرر شد تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام شهرستانها و روستاها بخشی از طریق اعتبارات استانی که مدیران کل استانی قول دادند که تخصیص دهند و بخشی دیگر از اعتبارات تنش که در اختیار مدیر عامل آب و فاضلاب کشور است تامین کنند.

وی ابراز امیدواری کرد : با قول هایی که در زمینه آب و فاضلاب داده شده مشکلات که مربوط به آب شرب شهری و روستایی بسرعت حل شوند ، ضمن اینکه در رابطه با طرح فاضلاب شهر گتوند مقرر شد با استفاده از تبصره ۳ اقدام شود با توجه به اینکه ماده ۲۱۵ یک سیکل خاص اداری دارد ولی آقای جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور قول دادند از طریق ماده ۳ این موضوع حل شود .

سید محمد سادات ابراهیمی در پابان گفت : در آینده نزدیک یک جلسه ی تخصصی با حضور مدیران شهرستانی و استانی تشکیل خواهد شد که مصوبات بازدید امروز در آن جلسه پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5678

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: