امسال اصحاب رسانه در روز خبرنگار راوی عزاداری‌های مومنین شوشتر هستند / گرامیداشت مقام خبرنگار بعد از دهه اول محرم برگزار می‌شود


علی بهرامی ضمن تسلیت ایام سوگواری اقا اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش و گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار گفت :امسال روز خبرنگار ( که با نام شهید صارمی گره خورده ) مصادف است با روز عاشورای حسینی و قطعا این قشر تاثیرگذار در این روز با تمام جان و دل و همه ی ظرفیت ها و به حرمت این روز عزیز همراه مردم در هیبت ها ، تکایا و دسته های سینه زنی و عزاداری و روضه ها هم حضور دارند هم منعکس کننده ی حماسه ی حسینی می شوند .

علی بهرامی افزود : بناست پس از ایام تاسوعا و عاشورا با همکاری فرمانداری برنامه تجلیل از خبرنگاران را برگزار کنیم که مقدمات برگزاری را فراهم ساخته اسم .
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت : اگر چه همه بر این مسأله واقف اند اما حسب وظیفه از تمام
مسیولین محترم ادارات ،شرکت ها ،شهرداری ها و نهادها خواستارم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ( و پس از عاشورای حسینی) متناسب با این ایام روز خبرنگار را گرامی داشته و به پاس تلاشها و کوشش های اصحاب خبر و رسانه ، از این قشر عزیز تجلیل و تقدیر نمایند .

وی افزود : چه درست چه غلط از سوی هر کسی ممکن است انتقاداتی هم بر این جمع خیرخواه وجود داشته باشد اما از آنجا که یقین داریم خبرنگاران رسمی و دارای مجوز ، دلسوز این مردم و این آب و خاک و این نظام الهی هستند امیدوارم با مثبت اندیشی ارتباط بیشتری با اهالی خبر و رسانه برقرار شود و در دعوت از آنان بر اساس سلیقه عمل نکنیم .
همه ی ما خادم مردم و سربازان این نظام مقدس هستیم یکی در لباس مدیر ؛ یکی در لباس خبرنگار! پس راه و هدف یکی ست .

متولی فرهنگ و هنر و رسانه شوشتر گفت : لیست کامل همه ی خبرنگاران با اهمیت این موضوع به دستگاه ها یا شرکت های متقاضی تقدیر از خبرنگاران ، ارسال شده یا می شود .

بهرامی با اشاره به حضور فوق تصور و البته به موقع خبرنگاران در رویدادها ، برنامه ها و البته بحران هایی از جمله سیل و زلزله و… تاکید کرد :
خبرنگاران امین مردم آند. مردم به آنها توجه دارند به قلم شان قدم شان دوربین و رسانه و رسالت شأن ….این اهالی نامهربان نیستند بلکه دغدغه مند البته نه برای خود که برای مردم و انقلاب و باید حرمت شأن همواره حفظ گردد .

وی افزود : در خدمت به مردم بدون شک باید از نظرات خبرنگاران بهره مند شد چرا که مسایل ،مشکلات و دغدغه های مردم را بهتر می دانند و ارتباط شأن با مردم بیشتر است .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت :دکتر دهدشتی فرماندار محترم شوشتر در روزهای گذشته اقدامات خوبی و مکاتبات تأثیرگذاری را برای رفع دغدغه های حوزه ی خبر و رسانه به انجام رسانده اند وجا دارد از تلاشهای این مدیر انقلابی و جهادی و هم چنین مدیر روابط عمومی فرمانداری بجهت نگاه پر مهرشان به حوزه فرهنگ ،هنر و به ویژه رسانه تشکر کنم .

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10319

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: