افتتاح نمایشگاه خودروهای اروندی در شوشتر

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان شوشتر نمایشگاه خودروهای پلاک اروند طی مراسمی توسط فرماندار شوشتر افتتاح شد.

به گزارش سفیر شوشتر، آرش درُ عصر امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه خودروهای پلاک اروند در شهرستان شوشتر در راستای ایجاد شرایط استفاده ساده مردم از تسهیلات ایجاد شده در این منطقه آزاد برپا شده است.

وی ادامه داد: خودروهای پلاک اروند در شهرستان‌ها می‌تواند موجب افزایش ایمنی تردد، کاهش خطرات جاده‌ای و بهبود شرایط حمل و نقل شود که در صورت تأمین تسهیلات بانکی در راستای نوسازی ناوگان خوردویی حمل و نقل عمومی شهر شوشتر نیز اقدام خواهیم کرد.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری‌ها می‌توانند از تسهیلات موجود استفاده بسیار خوبی ببرند، متذکر شد: در گام نخست قرار شده است که نوسازی خودرویی ناوگان حمل و نقل بین شهری و سپس درون شهری در دستور کار قرار گیرد و به این دلیل در تلاش هستیم تا سهمی از این تسهیلات برای شهرستان شوشتر اخذ کنیم.

دُر تأکید کرد: این نمایشگاه به مدت شش روز کاری با استقرار خودروهای پلاک اروند در تالار بهار راه اندازی شده است و پذیرای مردم است.

شهردار شوشتر توضیح داد: در این نمایشگاه همه امور خرید، سفارش و وارد کردن خودرو انجام می‌شود و در کمترین زمان ممکن این مهم انجام می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از تلاش شورای اسلامی شهر شوشتر، تشریح کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر در راستای برپایی این نمایشگاه در شوشتر تلاش زیادی کرده است.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5256

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: