کد خبر : 3868
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 12:48
753 views

اعضاء سه نفره بازرسان شرکت تعاونی اعتبار کارون انتخاب شدند

اعضاء سه نفره بازرسان شرکت تعاونی اعتبار کارون انتخاب شدند

 اعضاء بازرسان شرکت تعاونی اعتبار کارکنان کشت وصنعت کارون با آراء مستقیم اعضای این تعاونی انتخاب و فعالیت خود را رسما ً آغاز نمودند . به گزارش سفیر شوشتر، محمدامیری رئیس هیت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان کشت وصنعت کارون  با بیان این خبر گفت: باتوجه به اتمام دوره مسئولیت اعضا سه نفره بازرسان این

 اعضاء بازرسان شرکت تعاونی اعتبار کارکنان کشت وصنعت کارون با آراء مستقیم اعضای این تعاونی انتخاب و فعالیت خود را رسما ً آغاز نمودند .

به گزارش سفیر شوشتر، محمدامیری رئیس هیت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان کشت وصنعت کارون  با بیان این خبر گفت: باتوجه به اتمام دوره مسئولیت اعضا سه نفره بازرسان این تعاونی واعلام ثبت نام کاندیدهای عضویت در انتخاب اعضای جدید , تعداد ده نفر از اعضا شرکت تعاونی مذکور نامزد این دوره از انتخابات شدند که درنهایت و پس از برگزاری انتخابات ؛ عادل شحیطاوی , مرتضی بساکی و عبدالمحمد حیدری باکسب اکثریت آرا ء انتخاب شدند .

درادامه این گزارش ابراهیم علیپور مدیرعامل این تعاونی خاطر نشان کرد، شرکت تعاونی اعتبار کارکنان کشت وصنعت کارون با ۱۱۲۰نفر عضو در «گرایش اعتبار» بین تعاونی های استان مقام اول را بخود اختصاص داده است و به جهت خدمات ارزنده به اعضاء و تعامل سازنده و نقش آفرین با سازمانها و نهادهای مرتبط بارها و بارها به عنوان تعاونی برتر در سطح استان وکشور معرفی شده است .

علیپور این را هم گفت تعاونی اعتبار کارون فعالیتهای خود را براساس مجوز بانک مرکزی ایران و در محل کمپ صنعتی مجتمع عظیم کشت وصنعت کارون درحومه شوشتر انجام می دهد وهم اینک براساس نیاز وتقاضای اعضا تا سقف ۶۰ میلیون ریال تسهیلات نقدی با کارمزد ۲ درصد تخصیص می دهد .

این راهم بدانید که تعاونی اعتبار کارون می تواند علاوه بر شعبه مرکزی شعبی  نیز در شهرهای همجوار دایر نماید؛ که البته باید منتظرماند ودید درآینده نزدیک اعضا هئیت مدیره این شرکت چه تدبیری در جهت گسترش فعالیت این شرکت خواهند نمود.

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر