کد خبر : 1883
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 12:00
570 views

احداث چهار کتابخانه در شوشتر و گتوند

احداث چهار کتابخانه در شوشتر و گتوند

به گزارش سفیرشوشتر،نماینده مردم شوشتر وگتوند از احداث چهار باب کتابخانه با اعتباری افزون بر پهار میلیارد ریال در شوشتر وگتوند خبر داد. حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی روز چهارشنبه افزود:این کتابخانه ها در شهرهای جنت مکان و سماله از توابع شهرستان گتوند و شهرک اندیشه و شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر احداث

به گزارش سفیرشوشتر،نماینده مردم شوشتر وگتوند از احداث چهار باب کتابخانه با اعتباری افزون بر پهار میلیارد ریال در شوشتر وگتوند خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی روز چهارشنبه افزود:این کتابخانه ها در شهرهای جنت مکان و سماله از توابع شهرستان گتوند و شهرک اندیشه و شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر احداث می شوند.

وی گفت:زمین کتابخانه شهر گوریه با مساحت ۵۰۰ متر مربع و ۳۰۰ متر زیربنا توسط شهرداری به نهاد کتابخانه های عمومی اهدا شد .

حجت الاسلام سادات ابراهیمی کتابخانه را سدی در برابر حملات نرم دشمنان نظام دانست که می توانند خلا فرهنگی و ذهنی جوانان را پر کنند.

نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: کتابخانه ها باید برای ارتقای فرهنگ عمومی بیش از پیش فعالیت داشته باشند و ارزش های دینی و انقلابی را در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان رواج دهند.

وی کمک به ساخت و توسعه فضای کتابخانه های عمومی را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد بهره برداری هر چه سریعتر از این کتابخانه و ایجاد کتابخانه های جدید در سایر نقاط شهرستان های شوشتر و گتوند باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر