کد خبر : 5727
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 14:19
551 views

«حیات کارون» خط قرمز مجمع نمایندگان خوزستان است

«حیات کارون» خط قرمز مجمع نمایندگان خوزستان است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کارون پرچم حیات خوزستان بوده و حیات این رودخانه همواره به عنوان خط قرمز مجمع نمایندگان استان خوزستان است. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صدا

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کارون پرچم حیات خوزستان بوده و حیات این رودخانه همواره به عنوان خط قرمز مجمع نمایندگان استان خوزستان است.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در این مراسم  اظهارداشت: صداوسیمای خوزستان در مراسم جشن انقلاب تلاش بسیار زیادی کرده است و پخش مستقیم جشن‌های انقلاب کار بسیار خوبی است.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت بسیار خوبی است تا ما یک بار دیگر آرمان‌ها و اهداف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی را یاد آور شویم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس تصریح کرد: مسئولان کشور، روشن فکران دینی و دانشگاهی و سایر نخبگان نسبت به دستاورد‌های انقلاب و کاربزرگی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت سبب رشد روشنفکران در شرق و غرب شد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما امروزه در تمام دنیا قابل مشاهده است و این به برکت پیروی مردم از ولایت فقیه و مرجعیت دینی، هماهنگی، همکاری، وحدت و انسجام همه جناهای سیاسی بوده است.

سادات ابراهیمی با اشاره به تذکرات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد: علت پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بوده و قطعا برای تداوم و حفظ این انقلاب امروز نیاز وحدت بیش از هر زمان دیگر است.

وی به برنامه‌های دولت و انجمن‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دولت توجه ویژه به انجمن‌های مردم نهاد و استفاده از نقطه نظرات همه روشنفکران و جناح‌های مختلف سیاسی و فکری بوده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند به نقش شوشتر در انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: شهرستان‌های شوشتر و گتوند نقش بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند شوشتر شهری انقلابی، دینی، فرهنگی و تاریخی بوده است.

سادات ابراهیمی با اشاره به رودخانه کارون تاکید کرد: رودخانه کارون حیات خوزستان بوده و همواره به عنوان خط قرمز مجمع نمایندگان استان خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر