پیام فرمانده کل سپاه به خانواده شهیدکجباف+جزئیات

در پی شهادت حاج هادی کجباف در جبهه نبرد با تروریست های تکفیری داعش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پیامی خطاب به خانواده این شهید صادر کردند.۱ (۲۰۹)

به گزارش سفیر شوشتر،در پی شهادت حاج هادی کجباف در جبهه نبرد با تروریست های تکفیری داعش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پیامی خطاب به خانواده این شهید صادر کردند:سلام علیکم بما صبرتمدرود وتحیت خداوند بر مجاهد شهید”هادی کجباف”که در میدان های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه ای نیاسود،همو که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همواره دل در گرو عشق امام و مقتدایش خمینی کبیر(ره) داشت.
مجاهدسلحشوری که تا آخرین نفس در صیانت از ارزش های والای اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)درنگ ننمود تا سرانجام با قامتی استوار . قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل البیت عصمت و طهارت (ع) به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
اینحانب شهادت آن پاسدار وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا و خانواده معززشهید،بستگان،همرزمان آن شهید ومردم شریف شوشتر تبریک وتسلیت عرض می نمایم.
حضرت حق روح پرفتوح آن شهید عزیز را با مولا ومقتدایش حضرت امیرالمومنین علی(ع) محشورو به خانواده محترم صبر وشکیبایی توام با عزت،سعادت وپاداش صابرین عنایت فرماید.انشالله

سرلشکر محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رهیاب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: