کد خبر : 7350
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهریور 1394 - 8:22
703 views

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر به صورت غیر علنی برگزار شد

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر به صورت غیر علنی برگزار شد

به گزارش سفیرشوشتر، در شامگاه گذشته انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر به صورت غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران و در پشت درب‌های بسته برگزار شد. در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر غلام سلطانیانبا ۱۰ رای به عنوان رئیس شورا و اسحاق عسکری با ۱۰ رای به عنوان نائب رییس شورای شهر انتخاب شدند.

به گزارش سفیرشوشتر، در شامگاه گذشته انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر به صورت غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران و در پشت درب‌های بسته برگزار شد.
در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر غلام سلطانیانبا ۱۰ رای به عنوان رئیس شورا و اسحاق عسکری با ۱۰ رای به عنوان نائب رییس شورای شهر انتخاب شدند.
غلامعلی شاهمرادیان نیز به عنوان دبیر شورای اسلامی شهر و حمید جاگیر به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر شوشتر انتخاب شد.
در روزهای گذشته خبرنگار تسنیم در شوشتر در گفت‌و‌گو با مدیر کل شهری و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورا در سال گذشته به صورت غیر علنی برگزار و اکثر جلسات به همین صورت برگزار می‌شود، بیان کرد: شورا با رأی مردم بر سر کار آمده‌اند و باید مردم نیز از جلسات آن‌ها اطلاع داشته باشند.
وی افزود: جلسات شورای شهر معمولا به صورت علنی برگزار می‌شود و برای اولین بار است که متوجه می‌شوم جلسات شورای شهر در یکی از شهرهای خوزستان به صورت غیر علنی برگزار می‌شود.
در سال گذشته جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورا برای دومین سال از دوره چهارم بود که به گفته رئیس سنی شورا گفت «هیئت رئیسه تصمیم گرفت که جلسه غیر علنی باشد» این گفته در حالیست که تعدادی از خبرنگاران برای انتشار اخبار مربوط به انتخابات هیئت رئیسه شورا در محل شورای شهر حضور داشتند.
به‌هرحال شورای اسلامی شهر شوشتر با برگزاری جلسه غیر علنی ثابت کرده چه در خصوص انتخابات داخلی شورا و چه قبول استعفای شهردار سابق خبرنگاران حق حضور در جلسه را ندارند و این جمله که خبرنگاران امین ما هستند فقط در حد حرف است.

اینکه چه مسائلی در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر وجود دارد که منجر به تصمیم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه بدون حضور خبرنگاران گرفته شد جای سوال و تعجب دارد به خصوص اینکه شوراها به عنوان نهادهای مردمی و غیر سیاسی و منتخبان مردم همواره جلسات خود را در سراسر کشور با حضور مردم و خبرنگاران برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر