کد خبر : 8273
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 11:35
713 views

ضایعات کنار انبار اداره آبفار شوشتر طعمه حریق شد

ضایعات کنار انبار اداره آبفار شوشتر طعمه حریق شد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس از اهواز، ظهر امروز خبری در خبرگزاری ایرنای خوزستان با تیتر خبریانبار اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر طعمه حریق شد کار شد که به سرعت در بین رسانه های شهرستان و استان انتشار یافته است.   نکته مطرح شده در این خبر این بود که انبار اداره آب و فاضلاب روستایی طعمه حریق

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس از اهواز، ظهر امروز خبری در خبرگزاری ایرنای خوزستان با تیتر خبریانبار اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر طعمه حریق شد کار شد که به سرعت در بین رسانه های شهرستان و استان انتشار یافته است.

 

نکته مطرح شده در این خبر این بود که انبار اداره آب و فاضلاب روستایی طعمه حریق شده و این خبر در گفت و گوی اختصاصی خبرنگار خوزپرس تکذیب شد.

ارژنگ محمدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: هیچ گونه آتش سوزی در انباره اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر صورت نگرفته است و این آتش سوزی در ضلع جنوبی اداره صورت گرفته که خسارت زیادی را به همراه نداشته است.

وی افزود: در فضای بین اداره و انبار مقداری ضایعات وجود داشته که طعمه حریق شده و هیچ گونه خسارتی به انبار و ساختمان اداره آب و فاضلاب روستایی وارد نشده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر بیان کرد: علت آتش سوزی وجود خار و خاشاک پشت دیوار اداره بوده که بعد از آتش سوزیبه داخل اداره ورود کرده و باعث آتش سوزی  ضایعات لوله‌های پلی اتیلن  پشت دیوار شده که خسارتی زیادی وارد نشده است.

 

حضور  به موقع مأمورین آتش نشانی شهرستان شوشتر در محل 

سید مهدی ایوبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: حضور به موقع مأمورین  آتش نشانی شهرستان شوشتر در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه باعث مهار شدن آتش شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر افزود: مدت زمان مهار آتش کمتر از ۱۹ دقیقه بوده و این کار به وسیله ۵ خودروی آتش نشانی، تانکر آب و ماشین‌های پشتی بانی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر