دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل شوشتر

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منازل این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سفیر شوشتر،بهروز حسنوند اظهار کرد: یک باند سارقان حرفه‌ای منازل شهرستان شوشتر متلاشی شده و افراد آن همگی دستگیر شدند.

وی افزود: پس از رسیدن اخباری مبنی بر سرقت‌های منازل در مناطق مختلتف شهر شوشتر، تیم ویژه‌ای برای مبارزه با این مهم تشکیل شد که فعالیت‌های گسترده اطلاعاتی و شناسیی انجام دادند.

فرمانده انتظامی شوشتر خاطر نشان کرد: در انجام امور شناسایی و اطلاعاتی، چهار نفر متشکل از سه مرد و یک زن در خانه‌ای استیجاری شناسایی و با دو عملیات ضربتی این افراد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اموالی در محل استقرار این گروه کشف شده است، تاکید کرد: در محل اختفای این چهار نفر اموالی مانند ال‌سی‌دی، رایانه مسروقه، البسه، طلا، گاوصندوق، اسناد مالکیتی و هویتی، فرش و… کشف شده است.

فرمانده انتظامی شوشتر گفت: این افراد در بازجویی‌های انجام شده به ۱۳ فقره سرقت اموال از منازل و هشت فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی اعتراف کرده‌اند که جمعا ۲۱ فقره سرقت را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: پرونده این چهار نفر سارق تشکیل شده و در حال تکمیل است و افراد برای اعمال قانون به مراجع قضایی و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر معرفی شده‌اند.

حسنوند تاکید کرد: مشارکت مردم در اعمال قانون و امنیت بسیار ضروری است و از مردم درخواست داریم تا مانند همیشه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: