کد خبر : 2676
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1393 - 2:46
657 views

برگزاری سوگواره ادبی حدیث هجران در شوشتر

برگزاری سوگواره ادبی حدیث هجران در شوشتر

سوگواره ادبی حدیث هجران ، در فراق امام خوبی ها در شوشتر برگزار می شود. به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) ششمین سوگواره ادبی حدیث هجران با

سوگواره ادبی حدیث هجران ، در فراق امام خوبی ها در شوشتر برگزار می شود.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) ششمین سوگواره ادبی حدیث هجران با حضور شعرای مطرح و انقلابی استان ، مسئولین ، هنرمندان و دوستداران امام در شوشتر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این سوگواره ، آشنایی نسل نو انقلاب با ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام(ره) و نقش ایشان در به وجود آمدن انقلاب شکوهمند اسلامی و سایر انقلاب های منطقه است.

بهرامی افزود: از مهمترین برنامه های این سوگواره سخنرانی تخصصی و کارشناسی در باب شخصیت والای خضرت امام خمینی (ره) می باشد.

گفتنی است؛ این سوگواره ادبی با حضور شاعران انقلابی و متعهد استانی و شهرستانی ، پنج شنبه ۱۵ خرداد ماه امسال ساعت ۱۰ صبح در تالار فرهنگ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر