کد خبر : 7392
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 16:42
629 views

اگر قرار است عدالت برقرار شود نباید در خوزستان مدارس کپری داشته باشیم

اگر قرار است عدالت برقرار شود نباید در خوزستان مدارس کپری داشته باشیم

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  ایرنا عبدالحسن مقتدایی روز پنجشنبه در همایش بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز افزود: هنوز مدرسه ای در اهواز وجود دارد که روی مخزن نفتی با تولید روزانه ۲۰۰هزار بشکه بنا شده اما همین مدرسه میز، صندلی و نیمکت مناسبی ندارد. وی اضافه کرد:

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  ایرنا عبدالحسن مقتدایی روز پنجشنبه در همایش بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز افزود: هنوز مدرسه ای در اهواز وجود دارد که روی مخزن نفتی با تولید روزانه ۲۰۰هزار بشکه بنا شده اما همین مدرسه میز، صندلی و نیمکت مناسبی ندارد.
وی اضافه کرد: مسئولان برای رفع نقایص و کمبودهای آموزش و پرورش باید در وهله نخست و قبل از مردم از خودشان شروع کنند؛ این همت در بین متولیان آموزش و پرورش وجود دارد اما با آنچه که باید باشد فاصله بسیار زیاد است.
مقتدایی ادامه داد: هر کسی رابطه ای مستقیم با آموزش و پرورش دارد باید همت کند نقایص و کمبودهای این بخش با تلاش همگانی برطرف شود.
استاندار خوزستان تاکید کرد: باید در استان یک سری برندهایی در زمینه های مختلف تعریف کنیم؛ ظرفیت ها و قابلیت های لازم برای این کار وجود دارد اما در راس تمام این ها غیرت همگانی لازم است.
وی از افزایش اعتبارات بخش نوسازی مدارس در استان خبر داد و گفت: در حالی که اعتبارات استان ۲۸درصد کاهش دارد اعتبار نوسازی مدارس امسال نسبت به پارسال ۷۰درصد افزایش یافته است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان هم گفت: فهرست همه مدارسی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند اعم از مدارس کپری، خشتی، سنگی و گلی باید تهیه و با فراهم کردن امکانات لازم قدم مثبتی در بهبود وضعیت این مدارس برداشته شود.
فرج الله خبیر افزود: بهبود وضعیت کیفی مدارس استان مستلزم هماهنگی بین تمام نهادهای مرتبط با آموزش و پرورش است.
طبق آخرین اعلام رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان، آموزش و پرورش عشایر خوزستان دارای ۷۹ فضای آموزشی فرسوده، ۶۸ کانکسی، ۴۱ سنگی و کپری، ۱۵۶ چادری، ۳۸ استیجاری و ۱۲۰ مدرسه بدون برق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر