آغاز فروش مسکن بصورت متری در قالب طرح سهم کارت مسکن

آغاز فروش مسکن بصورت متری در قالب طرح سهم کارت مسکن
(سرمایه گذاری مطمئن برای کسب سود و حفاظت از دارایی ها در برابر تورم)
 
پروژه عظیم برج تجاری و مسکونی نگین کوروش ، در اصلی ، بلوار پاسداران اهواز ، جنب هتل اکسین در حال ساخت می باشد که برای اولین بار در کشور برای خریداران واحد ها ، فرصت اعتباری ۲۲ساله با نرخ کارمزد بازپرداخت صرفاً ۱۰ درصد سالیانه تخصیص داده می شود  که تقربیأ برای واحد های متوسط ، در حدود (یک میلیارد تومان) فرصت اعتباری تعلق می گیرد  و دوره بازپرداخت این فرصت اعتباری با تنفس بدون کارمزد و پس از تحویل واحد خواهد بود. 

دکتر پژوهید متولی و رئیس هیأت مدیره هلدینگ ساختمانی نگینستان خوزستان تأکید کرد:  به اینکه در این طرح شما یک مترمربع از یک واحد را در یک طبقه مشخص خریداری می نمایید و شرکت متعهد می شود آن را سال آینده به قیمت روز از شما خریداری کند ، اگر مسکن دچار رکود گردد فروشنده متعهد می شود آنرا با نرخی بالاتر نزدیک به تورم (۳۸ درصد سالیانه) از شما خریداری نماید.

پژوهیده با اشاره به اینکه هدف از طرح مشارکت احاد جامعه و کسب منفعت در این پروژه عظیم بوده و خریداران مسکن متری در الویت فرصت اعتباری ۲۲ ساله خرید واحدها قرار می گیرند، وی افزود این برج تجاری – مسکونی دارای دو طبقه تجاری و ۹ طبقه مسکونی و ۳ طبقه پارکینگ می باشد و در حال پیگیری اخذ مجوزات لازم ، برای افزایش سطح طبقات به ده طبقه مسکونی بر سطح تجاری به تناسب  شرایط قانونی می باشد  .
رئیس هیأت مدیره این شرکت  اذعان داشت :   
در حال حاضر  با توجه به اینکه این پروژه در ابتدای کار و‌در حال گودبرداری پس از شمع کوبی طی روند ساخت خود می باشد هنوز تصمیمی در مورد فروش یا پیش فروش واحدها در نظر گرفته نشده است لذا جهت علاقه مندان که تمایل به سرمایه گذاری در مسکن هستند فعلاً طرحی را بنام ، طرح فروش ((مسکن متری )) را در قالب طرح سهم کارت مسکن که توسط جناب دکتر غمگین ریاست محترم سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در هفته تعاون در همین پروژه پرده برداری نموده است برای سطح محدودی از واحدها ( سه واحد مسکونی در طبقه چهارم ) مهیا نموده است که بر  اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری هر متر مربع از واحد های فوق در طبقه مشخص جهت بکارگیری همین طرح اعلام گردیده است.
 
پژوهیده در ادامه گفت : قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این برج در حال حاضر طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده که جهت سرمایه گذاری بدون رسیک متقاضیان سرمایه گذاری با تخفیف لحاظ شده آغاز بکار پروژه هر مترمربع ۲۰ میلیون تومان به مدت محدود برای سطح مشخص شده عرضه می شود .
ضمناً  هولدینگ ساختمانی نگیستان خوزستان در قرارداد فروش هر متر مربع متعهد می شود یک سال بعد به نرخ روز و بر اساس قیمت کارشناسی متر مربع واگذار شده را از شما باز خرید نماید.
 
رئیس هیأت مدیره شرکت با اشاره به حفظ سرمایه مردم در برابر تورم کشور خاطر نشان ساخت : جهت حفظ سرمایه متقاضیان سرمایه گذاری در طرح سهم کارت مسکن ، اگر بازار مسکن بهر دلیل دچار هر گونه رکود شود و قیمت های مسکن رشد متناسب با تورم را حاصل ننمایند ، شرکت طی اقرار ثبتی و ارائه سند رسمی وسپردن تضامین لازم متعهد است ، بعد از یک سال ، حداقل مترمربع ۲۷.۵ میلیون تومان یک متر مربع  سهم کارت مسکن مورد سرمایه گذاری را از دارنده سهم کارت خریداری کند. (۳۸ درصد گرانتر تقریبا نزدیک تورم)  
 
دکتر پژوهیده در پایان ضمن اعلام این موضوع که نگینستان خوزستان حوزه تخصصی مسکن و ساختمان وسهامدار حقوقی تعاونی سهامی عام نگین اعتمادتوسعه خوزستان است گفت : افرادی که تمایل دارند در طرح سهم کارت مسکن در این پروژ ه سرمایه گذاری نمایند می توانند برای ارتباط با کارشناسان عدد ۹ رابه ۳۰۰۰۷۱۳۸۰. ارسال نمایند.

منبع: تجهیزنیوز

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=9975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: