پیشرفت ۴۰ درصدی کارخانه فولاد دزفول / راه اندازی فاز نخست کاخانه فولاد تا پایان امسال

 عباس پاپی زاده پالنگان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت۴۰ درصدی کارخانه فولاد دزفول و راه اندازی فاز نخست آن تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سفیرشوشتر ، در حاشیه بازدید نماینده مردم دزفول، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و معاونینش از محل احداث پروژه فولاد دزفول عباس پاپی زاده پالنگان نماینده مردم دزفول از پیشرفت  ۴۰  درصدی کارخانه فولاد دزفول و راه اندازی فاز نخست کاخانه فولاد تا پایان امسال خبر داد.

پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت احداث کارخانه فولاد دزفول گفت: تا پایان خرداد ماه امسال نسبت به رفع موانع و مشکلات این پروژه اقدام کنیم.

وی در ادامه افزود : با توجه به پیگیری های انجام شده از طریق دفتر نماینده دزفول موانع پست ۴۰۰ کیلوات دفع گردیده و در آینده ای نزدیک شاهد احداث خطوط دکل های مربوط به ان خواهیم بود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با دعوت از معاونت وزیر کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور از محل احداث پروژه کارخانه فولاد دزفول موضوع تخصیص ۱۵ هکتار از اراضی پادگان قائم مطرح که مورد موافقت معاون وزیر قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص نیز صادر شده است.

عباس پاپی زاده افزود: با توجه به ساخت کارخانه فولاد دزفول در کشور ایتالیا و پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی آن پیش بینی می شود تا پایان امسال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

وی در پایان افزود: تنها مشکل موجود در خصوص این پروژه مشکلات ارزی و وجود تحریم ها است که در حال پیگیری و برطرف کردن این مشکلات هستیم.

گفتنی است در این بازدید موضوع احداث پست ۴۰۰ کیلوات فولاد دزفول ادغام دو انشعاب ۵۰ و ۱۵ مگا آمپر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در بازدید میدانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از محل احداث پروژه فولاد دزفول در خصوص واگذاری و اختصاص زمین از اراضی پادگان قائم و ادغام دو انشعاب برق قول مساعد داد.

منبع: اندیمشک جوان

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2445

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: