کد خبر : 8697
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 9:13
731 views

پروژه های عمرانی شهرداری شوشتر کلنگ زنی و افتتاح شد

پروژه های عمرانی شهرداری شوشتر کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  خوزپرس ، غلامرضا شریعتی و هیات همراه در دومین سفر خود به شهرستان شوشتر از چندین طرح عمرانی در این شهرستان بازدید کردند. در حاشیه این سفر استاندار که با استقبال پرشور مردم مؤمن، ولایت‌مدار و همچنین مسؤولان همراه بود ۵ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید و چند

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  خوزپرس ، غلامرضا شریعتی و هیات همراه در دومین سفر خود به شهرستان شوشتر از چندین طرح عمرانی در این شهرستان بازدید کردند.

در حاشیه این سفر استاندار که با استقبال پرشور مردم مؤمن، ولایت‌مدار و همچنین مسؤولان همراه بود ۵ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید و چند پروژه دیگر کلنگ‌زنی شد.

 اولین زیر‌گذر شهرستان شوشتر به نام سرداران شهید خادم سیدالشهدا به طول ۵۱۰ متر و عرض ۱۶ متر با مدت زمان ۶ ماه اجرا، از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان کلنگ‌زنی شد.

همچنین ساختمان جدید شهرداری با زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع، بازارچه فرهنگ با تعداد ۳۶ باب غرفه، آب نمای میدان باطنی، نخستین زمین ورزشی چمن مصنوعی پارک بعثت ویژه بانوان با مساحت ۹۲۵ متر مربع، بلوار عمار به طول یک هزار و ۸۰ متر و عرض ۳۱ متر جزو طرح‌هایی بودند که در دومین سفر استاندار به شهرستان شوشتر افتتاح شدند.

 گفتنی است؛ کلنگ‌زنی احداث جاده‌ای به طول ۱۵ کیلومتر در شعیبیه شوشتر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به این شهرستان بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر