کد خبر : 2289
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 7:09
647 views

وزیراقتصاد رویکرد انتخاب مدیران غیربومی در بانک های خوزستان را تغییر دهد/عده ای می خواهند بازار طلا و ارز را دچار اختلال کنند

وزیراقتصاد رویکرد انتخاب مدیران غیربومی در بانک های خوزستان را تغییر دهد/عده ای می خواهند بازار طلا و ارز را دچار اختلال کنند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:همانگونه که قابل پیش بینی بود بعضی از اقداماتی که در بازار ارز و سکه رخ می دهد به نوعی در تلاش هستند تا مجدد سامانه بازار طلا و ارز را دچار اختلال کنند باید دولت مواظبت و نظارت کند. به گزارش سفیر شوشتر،اسماعیل جلیلی نماینده مردم

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:همانگونه که قابل پیش بینی بود بعضی از اقداماتی که در بازار ارز و سکه رخ می دهد به نوعی در تلاش هستند تا مجدد سامانه بازار طلا و ارز را دچار اختلال کنند باید دولت مواظبت و نظارت کند.

به گزارش سفیر شوشتر،اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی  امروز خود اظهار داشت:در استان خوزستان علی رغم شایستگی هاوتوانمندی های اقتصادی ، بانکی و مالی که  وجود دارد با اینکه نیروی ها بومی در آن سال های متمادی زحمت کشیده اند اما در انتصاب آنها برای مدیرعاملی بانکهای استان کم لطفی می شود.

وی افزود:متاسفانه هیچ کس هم پیگیر این موضوع نبوده است به عنوان یک دغدغه جدی به وزیر اقتصاد قبلا شفاها تذکر دادیم و در نهایت کتبا تذکری به وی دادم تا از این ظرفیت استفاده کند.

اسماعیل جلیلی تصریح کرد: مدیرانی که از استان های دیگر می آیند به دلیل عدم شناخت درست شرایط استان، توجه به بهره وری از تسهیلات بانکها برای تحرک بخشیدن به اشتغال و کارآفرینی در استان ندارند و این باعث شده است تا عملا منابع عمده ای که از محل سپرده گذاری های مردم در اختیار بانک ها قرار می گیرد کمترین سهمش به خود استان برسد.

وی ادامه داد:نکته جالب تر این است که وقتی ارزیابی می کنیم می بینیم که سهم استان های دیگر به نسبت تسهیلات به سپرده گذاری ها بیش از آن چیزی است که در استان خوزستان وجود دارد این نشان می دهد که نیاز داریم تا مدیران منطقه ای ما که هم بحث ارتقا شغلی آنها مطرح است و هم سرمایه های انسانی استان محسوب می شوند باید به طور جدی مورد توجه دولت و خصوصا آنهایی باشند که در انتخاب مدیریت بانک ها نقش اساسی دارند.

معمولا پس از یک و نیم تا دوماه اثرات افزایش قیمت خودش را نشان می دهد/عده ایی دوباره می خواهد سامانه بازار طلا و ارز را دچار اختلال کنند

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه   در پاسخ به این سوال که  آیا واقعا در اجرای فاز دوم هدفمندی شیب قیمت ها ملایم است اظهار داشت:هنوز زود است این موضوع را مورد ارزیابی قرار داد باید فرآیند تغییر قیمت ها از محل نهاده ها تا قیمت تمام شده محصول خودش را در بازار نشان دهد و این روند زمان بر است البته با توجه به تحرکی که در حوزه افزایش قیمت ها بعد اعلام نرخ جدید حامل های سوخت شاهد بودیم فعلا ارامشی برقرار است که امیدواریم شاهد ادامه این روند باشیم و اگر افزایش قیمتی اتفاق نیفتد موجب خوشحالی همه خواهد بود.

وی ادامه داد:معمولا پس از یک و نیم تا دوماه اثرات افزایش قیمت در محصولات نهایی خصوصا آنهایی که تامین کننده مواد اولیه برای سایر تولید کنندگان هستند در بنگاه ها و مراکزی تولید خود را نشان می دهد که باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

اسماعیل جلیلی در پایان خاطر نشان ساخت:همانگونه که قابل پیش بینی بود بعضی از اقداماتی که در بازار ارز و سکه رخ می دهد به نوعی در تلاش هستند تا مجدد سامانه بازار طلا و ارز را دچار اختلال کنند باید دولت مواظبت و نظارت کند.

منبع:رهیاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر