کد خبر : 1144
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1392 - 16:03
621 views

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر عنوان کرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر عنوان کرد

آماده‌باش آتش‌نشانی شوشتر در چهارشنبه‌ آخرسال مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر از آماده باش کامل سازمان آتش نشانی شهر شوشتر به مناسبت چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده است. سفیر شوشتر به نقل از خبر گزاری فارس، سیدمهدی ایوبی امروز اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهارشنبه آخر سال در

آماده‌باش آتش‌نشانی شوشتر در چهارشنبه‌ آخرسال

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر از آماده باش کامل سازمان آتش نشانی شهر شوشتر به مناسبت چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده است.

سفیر شوشتر به نقل از خبر گزاری فارس، سیدمهدی ایوبی امروز اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهارشنبه آخر سال در شهر شوشتر آماده باش کامل نیروهای امدادی از صبح روز سه‌شنبه تا پایان وقت روز چهارشنبه را در دستور کار داریم.

وی افزود: در این نوع آماده باش نیروها همه یگان خودرویی در سطح شهر شوشتر بسیج می‌شود تا اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

ایوبی تاکید کرد: خودروهای سبک سازمان آتش نشانی شهر شوشتر در خیابان‌های شهر گشت‌زنی خواهند کرد و در صورت وجود اتفاق خاصی سریعا وارد عمل خواهند شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر گفت: در این آماده‌باش خودرویی و نیروی انسانی ۳ خودروی سبک، شش خودروی نیمه سنگین در معابر شهری گشت‌زنی می‌کنند.

وی تاکید کرد: خودروی سنگین ۱۹۲۱ سازمان آتش نشانی شهر شوشتر نیز در محل سازمان آتش نشانی با بیش از ۱۸ هزار لیتر آب در مخزن آماده اعزام به ماموریت‌های احتمالی را دارد.

ایوبی خاطر نشان کرد: امیدواریم که در روز چهارشنبه پایان سال در شوشتر هیچ اتفاق ناگواری رخ ندهد و مردم در این زمینه آرامش و ایمنی شهروندان را حفظ کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر